LA CASTANYADA

Benvolgudes famílies,

Com cada any, en aquestes dates celebrarem a l’escola una de les festes tradicionals de la nostra cultura: la Castanyada. Concretament serà el divendres 28 d’octubre.

El dijous els alumnes de sisè disfressats de castanyers i castanyeres, passaran per les classes a recollir les castanyes que hagin portat els nens i nenes i així la cuinera les podrà torrar.

El dia de la Castanyada, pel matí es realitzaran tallers de panellets i altres postres de tardor. Després del pati, s’explicaran contes pels diferents cicles.

A la tarda baixarem al pati on ens vindrà a visitar la senyora castanyera acompanyada pels seus ajudants i repartiran les castanyes  a tots els nens i nenes. També s’atorgarà el premi als alumnes guanyadors del concurs de fotografia “La tardor en família”. Acabarem la festa amb una mica de gresca, cantant i ballant.

Necessitem que del 25 al 27 d’octubre, cada nen/a porti entre 6 i 8 castanyes tallades.

Moltes gràcies!!!