Del 4 al 8 de febrer hem celebrat la Setmana Boja. Ens ho hem passat molt bé, el Carnestoltes ens ha donat les indicacions de com havíem d’anar:
- Dilluns un mitjó de cada color per sobre dels pantalons.
- Dimarts un davantal per fer cuiners.
- Dimecres anem a l’escola amb pijama.
- Dijous portem un pentinat ben original.
- Divendres (al matí) ens posem la bata al revés.
I divendres a la tarda per fi arriba el Carnaval!!Aquest any el tema de disfresses per totat l’escola és els jocs de taula i nosaltres anem de:
- P-3 de domino.
- P-4 de daus.
- P-5 de joc del memory.
A més a més el dijous gras ens han visitat els nens i nenes de l’escola bressol que tenim al costat, el Tabalet, ens hem menjat junts la truita, hem ballat danses i hem cantat cançons. Aquí us deixem unes fotos:



