La setmana boja i el Carnaval

Del 4 al 8 de febrer hem celebrat la Setmana Boja. Ens ho hem passat molt bé, el Carnestoltes ens ha donat les indicacions de com havíem d’anar:

  • Dilluns un mitjó de cada color per sobre dels pantalons.
  • Dimarts un davantal per fer cuiners.
  • Dimecres anem a l’escola amb pijama.
  • Dijous portem un pentinat ben original.
  • Divendres (al matí) ens posem la bata al revés.

I divendres a la tarda per fi arriba el Carnaval!!Aquest any el tema de disfresses per totat l’escola és els jocs de taula i nosaltres anem de:

  • P-3 de domino.
  • P-4 de daus.
  • P-5 de joc del memory.

A més a més el dijous gras ens han visitat els nens i nenes de l’escola bressol que tenim al costat, el Tabalet,  ens hem menjat junts la truita, hem ballat danses i hem cantat cançons. Aquí us deixem unes fotos:

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *