Bona Pasqua!

Com és tradició, a l’escola l’últim dia del 2n trimestre fem les mones de Pasqua que després esmorzem tots junts. Les hem decorat molt bé i ens han semblat delicioses! Aquí teniu unes quantes fotos per veure com ha anat el matí.

Aprofitem per desitjar-vos una bona Pasqua i que gaudiu de les vacances!

Ambients

Aquest curs hem començat amb els ambients a Infantil, cada setmana barregem grups i podem canviar de classe per treballar de manera diferent amb la resta de companys d’infantil, tenim ambient CREATIU, de LLUM I FOSCOR, d’ARQUITECTES, de JOC SIMBÒLIC i de JOCS D’EXTERIOR. Aquí teniu un petit recull de fotos on ens podeu veure treballant als diferents espais.

Dia de la PAU

El passat 30 de gener vam fer a l’escola la celebració del dia de la Pau. Els nens i nenes d’infantil vam decorar aquest mural de gomets amb el símbol de la pau ben gran. Ho vam passar d’allò més bé enganxat-los junts!!

Nadal 2023

Aquest dimecres dia 20 de desembre hem fet la festa de Nadal a la nostra escola. Els nens  i nenes d’infantil hem fet el nostre tradicional esmorzar de germanor, hem ballat i cantat nadales i finalment hem fet cagar el Tió.

Si voleu veure fotos del nostre dia d’avui, feu clic a la foto del Tió i accedireu a elles.

Les mestres d’Infantil us desitgem molt bones festes i un fantàstic inici del 2024!

Gimcana 2023

Acaba el curs, ha sigut un curs amb moltes alegries i emocions  i on els nens i les nenes han disfrutat molt.

Us desitgem un bon estiu,  que gaudiu amb la vostra família i amics. I ens tornem a veure al setembre.

Bon estiu!!!

Les mestres d’infantil.

Com creuar els carrers

Hem fet una activitat a la nostra escola amb la Núria que consistia en representar diferents situacions quotidianes que ens trobem durant un recorregut pels carrers de la nostra ciutat: el semàfor, el pas de vianants, les voreres i l’agent de circulació.
  Cliqueu la imatge per veure les fotos de I3
  Cliqueu la imatge per veure les fotos de I4
   Cliqueu la imatge per veure les fotos de I5

Hem celebrat el dia de la mona a la classe amb els nostres companys i hem fet una mona boníssima.   Us desitgem que passeu unes bones vacances de setmana Santa i que gaudiu molt  de la família i amics.
Les mestres d’infantil.
Mireu les fotos de I3

Mireu les fotos de I4

Mireu les fotos de I5

Conte: Garlandes de llum a I5

El Ferran ens ha explicat un conte preciós sobre la història d’un ratolí que vol millorar el nostre planeta.
La Narració del conte anava acompanyada d’una bonica cançó que ens ha ensenyat en Ferran i de tots els nens i nenes de la classe tocant alguns instruments musicals.

Cliqueu la imatge per veure les fotos