Visita al Parc de Can Zam

Hem fet una excursió al parc de la nostra ciutat, el Parc de Can Zam.
Allà mitjançant la història d’un monstre que viu en el llac del parc hem pogut conèixer com viuen alguns dels seus animals. Hem après que és molt important tenir un parc i un llac on els animals puguin refugiar-se i trobar menjar.
Després del passeig hem jugat i ens ho hem passat molt bé.
Un dia molt divertit!!!

Fotos de    P-3

Fotos de  P-4

Fotos de P-5

Taller de civisme a l’escola

El David va venir a l’escola i ens va ensenar els dos tipus de ciutat que podem tenir. I vam arribar a la conclusió que si tots col.laborem podrem tenir una ciutat ben neta i bonica.

Després van sortir al carrer i ens va ensenyar com funciona el camió escombradora.

Ens va agradar molt!!

P-3

P-5

Bones vacances de Setmana Santa i Bona Pasqua!!

Avui ens acomiadem de la Vella Quaresma, li hem cantat la cançó i així ha marxat de vacances! Us deixem el video per que veieu com li hem cantat per última vegada:

ESCOLA BRESSOL MUNICIPAL EL TRENET: Bones Vacances de Setmana Santa i Bona Pasqua!!! | Felices pascuas, Pascua, Setmana santa

Us desitgem que passeu uns bons dies de vacances amb la vostra família, gaudiu molt  i ens tornem a veure el pròxim 6 d’abril.

Bones vacances de Setmana Santa i Bona Pasqua!!

Les mestres d’infantil

L’aventura de la poció secreta.

Hem fet un taller de ciència molt divertida.

Ens ha vingut a visitar a l’escola la Sandra, una científica que ens ha ensenyat a fer molts experiments.

Amb la seva ajuda hem aconseguit  fer uns experiments que eren els mateixos trucs màgics que feia el famós mag Merlí.

Hem experimentat i gaudit molt convertint-nos en científics i creant una poció màgica de veritat.

(Clica la imatge per veure les fotos)

Festa de Nadal a Educació Infantil

Hola famílies, nens i nenes d’infantil!
Aquest any també hem celebrat la festa de Nadal al cole. Això si, sense la companyia i l’ajuda de les nostres estimades mares.
Hem fet un bon esmorzar, hem cantat la nadala i hem fet cagar el Tió que un bon regal ens ha deixat.
Hem passat un últim dia de l’any molt emocionant i divertit! Mireu les fotos que us agradaran molt.
Us desitgem un bon any nou i unes bones vacances de Nadal.
Les mestres d’infantil

P-3