ELS ELEFANTS I LA TARDOR

La classe dels elefants us vol ensenyar les obres d’art que hem realitzat amb els colors de la tardor. Esperem que ho gaudiu amb tota la família: avis, tiets, cosins, amics …

20 d’octubre de 2011
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a ELS ELEFANTS I LA TARDOR

  1. eva diu:

    hem vist les fotos junts amb l árnau amb els companys de classe i estan molt divertits tots plegats.

  2. MONTSE (Marc) diu:

    Quins artistes!!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *