La classe dels elefants us vol ensenyar les obres d’art que hem realitzat amb els colors de la tardor. Esperem que ho gaudiu amb tota la família: avis, tiets, cosins, amics …
![]() |
| 20 d’octubre de 2011 |
La classe dels elefants us vol ensenyar les obres d’art que hem realitzat amb els colors de la tardor. Esperem que ho gaudiu amb tota la família: avis, tiets, cosins, amics …
![]() |
| 20 d’octubre de 2011 |
hem vist les fotos junts amb l árnau amb els companys de classe i estan molt divertits tots plegats.
Quins artistes!!!!