El passat divendres vam fer la nostra primera visita a la Biblioteca Municipal.
La bibliotecària els va explicar quins contes els agradarien més (ja que eren adequats a la seva edat) i on els havien de deixar després de mirar-los.
Vull felicitar tant als pares i mares acompanyants per explicar tants contes a tots els nens i nenes, com a tots els elefants/es pel seu bon comportament i sobretot per la seva fantàstica actitud.
El tercer trimestre hi tornarem, oi?
![]() |
| biblioteca |
