Jornada de Sensibilització

La setmana passada vam realitzar una jornada de sensibilització sobre les discapacitats visuals, motrius i auditives.  Així vam haver d’ensenyar el pati a un amic cec, vam jugar a boccia, vam desplaçar-nos amb cadira de rodes, vam jugar a bàsquet amb cadira de rodes i vam representar diferents accions sense poder parlar, únicament utilitzant els gestos.  A continuació mostrem un recull fotogràfic de la jornada.



Atletisme a la Pista Indoor

La pista indoor d’atletisme que s’instal·la des de fa ja 11 anys al pavelló firal de Vilafranca va ser utilitzada pel Campionat del Món d’atlisme de Barcelona 1995.  Una vegada acabat el Campionat del Món, la FCA va buscar una nova ubicació per a la pista mòbil, de 200 metres de corda amb 6 carrers i 8 a la recta.  Aquesta nova ubicació va ser al nostre municipi.  La pista fins a la data es munta i es desmunta cada any durant els mesos esmentats.

Així que la nostra escola aprofita aquesta oportunitat per realitzar una jornada de 2 hores amb els grups de CM i CS.   

Baixem de l’escola cap a la pista a on ens estan esperant dos monitors, el Samba i el Beni.  Practiquem algunes algunes de les modalitats atlètiques:  Salt de llargada, salt d’alçada, llançament de pes, carreres de tanques i relleus.  Al final de la sessió fem foto de grup, a continuació podeu veure la del grup de 4t A i 3r B. 

pc4ta

pc3rb