29 thoughts on “EL VIROLET DE 6è.

  1. Mounia Tijania

    hola nacho llo crec que ho faigx bastan be pero me etiboco en alguns pasos
    de la dansa i tambe no maclaro amb els pasos pero mesforsare per fero molt be.

  2. Red

    Hola Nacho, he vist el video i hofaig bé.
    Pero hem costa una mica fer aixó de la traslació.

  3. Red

    El company de la Daniela? si no té.
    A mi m’agrada la musica de virolet, al grup on vaig jo ho fem molt bé.

  4. rodolfo

    En la dansa solament m ‘equivocat en el final, i la resta ho he fet bé.El company de la daniela es molt xuli.

  5. Karina Korobko

    M’agradat el video,pero no estic,igualment es bonic i hi ha alguns nens que s’equiboquen pero no pasa res ,ho farem molt be!

  6. Joan

    El ritme de la dansa l’han agafat tots molt bé, peró crec que la Daniela en un moment ha perdut el ritme.Jo crec que ho faig bé.

  7. katherin

    M’agradat molt el ball i la musica tambe m’agradat, pero casi no hem veia, pero jo se que o he fet molt bé.

  8. Paquito

    El meu equip es el millor i en sembla que casi tothom ho ha fet bé.

    I jo crec que jo ho he fet bé!!

  9. Daniela

    A estat bé el ball, pero n’hi havia algun error,jo o he fet molt bé amb el meu amic invisible.

  10. nacho

    Tots ho fan molt bé i jo m’equivoco en la translació, pero la resta ho faig molt bé.

  11. Adrià

    La dansa ha estat molt bé desde el meu punt de vista.Jo crec que també he estat bé menys als desplasaments.

  12. Saida

    M’agradat molt el ball per que ha surtit be, i jo la Saida, ho he fet malament per que em vaig equivocar a la traslació.

  13. Nouredine

    Hola Nacho,la Aqsa li dona fort,s’emociona i el canvi ho ha fet malament.Te que practicar més.De vegades jo ho faig malament.

  14. kevin estevez

    La dansa esta molt bé però algo haurem de perfeccionar , l’Agustìn es va equivocar una mica ,i el kamal i el seu cuadrat anava perdent el ritme .Tambe alguns companys no ho feia molt bé . Jo no ho faig molt malament.

  15. josè

    La dansa a estat bè encara que hi ha algun error.Però segur que ho millorarem.I
    jo ho he fet bè però a l’obrir i tancar les cames ho faig malament.

  16. kamal

    Hola Nacho, el meu quadrat: el Noredine, el Siben i l’Aqsa s’han equibocat en el creuat, peró la resta ho a fet bé.

  17. Siben

    Hola Nacho, jo ho he fet regular pero l’Aqsa li donava molt rapid i fort i et donava a les mans i em feia mal. I al creuat el Kamal li donava rapid.

  18. Red

    hola Nacho!
    Estic impasiaent per fer la dansa davant dels pares.
    Segur que ho farem molt bé.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà