A cada àmbit, quines idees han estat les més valorades entre nosaltres?

Interdisciplar: Fet una obra de teatre sobre mini històries de superació personal.

Promocio pensament crítics: Fer una dinàmica de grup en què hagin de viure una situació des de diferents punts de vista.

Connexió amb el món real: Fer una estrella de mar.

Ús tecnologia digital: Fer un conte digital de treball de les emocions.

Col·laboratiu: Fer equip d’experts que ajudin a companys a la sala d’estudi.

A cada àmbit, quines idees han estat més valorades per la resta de companys i companyes?

 

Interdisciplar: Fet una obra de teatre sobre mini històries de superació personal.

Promocio pensament crítics: Fer un debat a partir de la visualització de vídeos de diferents situacions emocionals.

Connexió amb el món real:  Pensar en companys que tenen alguna dificultat i com podem ajudar-los

Ús tecnologia digital: Crear un vídeo amb retrats i autodefinicions per conèixer els altres i a tu mateix.

Col·laboratiu:  Fer un joc de roll on tothom faci d’un altre membre de la classe

En quina o quines idees en focalitzem? Perquè?

Fer un recorregut fotogràfic amb les imatges de la vida de tots els membres de la comunitat educativa. Perquè era una manera interdisciplinar de treballar les emocions, que és un repte que ens hem plantejat aquest curs,