Trets de la formació EDUcres: Educació creativa social.-
1.- Col.laborar en la diagnosi a partir de les teves necessitats, interessos i capacitats com alumne formador/a. T’ajudarem a elaborar una resposta a les teves espectatives professionals i personals, d’acord al nou perfil docent.
2.- Entrevista prèvia per a orientar-te en la teva decisió.
3.- Tindrem en compte les competències específiques de les activitats de formació del curs passat i anterior fetes dins del teu Pla de Formació de Zona del Departament d’Educació. també en el cas que sigui entre altres activitats complementàries i alternatives que també hagis fet.
4.- Estàs disponible a evolucionar del nivell d’alumne, a aspirant i d’aquest a cooperant amb complicitat amb l’ENTORN.
5.- Les noves competències específiques les aplicaràs a l’aula i al centre dins de les possibilitats, amb la implicació personal i social de la persona, afavorint la satisfacció personal i l’autorealització professional i la salut general.
6.- Elaboraràs un projecte FRALS de formació ràpida per resultats en autoregularització autònoma formativa alternativa social. El FRALS comptarà els teus interessos, espectatives i objectius que tu et marques per a la teva autosuperació.
7.- L’assistència presencial a ENTRENA es pot fer en xerrades, conferències, tallers, entrevistes, laboratori social i mostres educatives creatives i de motivació: EDU.cre@ i MOTI.vak.
8.- Escolleixes un ventall d’opcions de cara a una autonomia constructiva tutelada en assessorament decisori de la teva pròpia formació.
9.- El curs a distància té quatre entrevistes presencials o a distància per telèfon: una iniaical, l’elaboració del FRALS, la pre`via a la impressió del treball o informe final i la final en el lliurament del treball o informe.
10.- El plantejament EDUcres és anual i consta d’avaluació interna i externa per a garantir la qualitat formativa competencial.