Què, com i quan actuem estratègicament?

1.- Què? 

Activitats que van des de fets puntuals i únics fins a sessions periòdiques de curta durada consensuades. En la finalitat d’estudiar processos de decisió organitzativa creativa cooperant, així com fomentar les competències bàsiques de la ciutadania.        

Ho fem dins de la comunitat d’entorn, es a dir fora de la família i dels centres educatius, però comptant amb ells, de forma voluntària i lliure, fomentant les competències de contextualització i de col·laboració. Tot utilitzant recursos i tècniques de la Investigació Acció amb més de 20 anys de trajectòria amb la innovació actual de la metodologia de la pràctica reflexiva estratega col·lectiva.

En la perspectiva de la investigació psicosocial treballem estratègies socials per resultats, a partir de les tècniques creatives i de la imaginació, utilitzant la comunicació oral i digital, amb iniciatives cooperants d’un mínim garantit i un màxim en situació de risc, amb la flexibilització adaptativa i amb la tolerància, a la vegada de fomentar la fermesa en els compromisos socials consensuats i la complicitat

2.- Com?

Per mitjà de la col·laboració del personal i de la marca de CERADAI de Catalunya, participant en les iniciatives de l’organització, de la convocatòria, de l’execució de les activitats i de la seva avaluació. Es tracta del que fem, proposar-ho com a espais de reflexió i d’entrenament sistèmic competencial.

3.- Quan?

En temps fora de la família i de l’escola, en activitats fora del treball, dins del voluntariat , del civisme i en suport a les tasques domèstiques de les famílies.En quan es detectin necessitats i es faci la sol·licitud d’intervenció dins del pla estratègic EDUcert i del programa EDUcre@.En aquests moments estem en avaluació interna i externa entre el mes de juny i el mes d’octubre de 2009. Resultats més de novembre.        

EDUcert  Pla estratègic de CERADAI de Catalunya

  

EDUCACIÓ

              en la certesa i en la creativitat   

Deixa un comentari