Aquest breu article s’ha realitzat per al curs de Formació Permanent “LPDI – La publicació digital”. La finalitat d’aquest és mostrar el domini en l’edició d’imatges relacionades amb el projecte que s’està dissenyant.

El projecte que estic dissenyant és una proposta didàctica per a treballar els ODS a les aules amb 3r i 4t d’ESO. Aquest es basa en jugar en equips petits en un joc de preguntes respostes sobre la temàtica esmentada i guanya aquell equip que n’encerta més.

La imatge que representa el joc és la que trobareu a continuació. S’ha fet una adaptació del logotip d’aquest mateix blog, ambdues de pròpia creació, per a seguir una línia d’imatge “coorporativa”.

S’ha editat amb GIMP i s’han seguit els passos següents:

  1. S’ha obert la imatge que ja tenia creada amb el programa, que és la del logo del Blog.
  2. S’ha fet rotar diverses vegades fins a quedar com una “S” de sostenibilitat perquè és una imatge que havia dissenyat fa molts anys, com a imatge coorporativa de la companyia d’ecoeficiència energètica “Reserving energy” amb la idea de què fos un “endoll sostenible”.
  3. Així s’ha creat el logo del blog.
  4. Per crear el logotip del joc, s’han pintat els forats de rosa.
  5. S’hi ha afegit el nom del joc: Missió ODS.
  6. S’han anat desant les accions que s’han anat fent.

Aquesta és la imatge del logotip del blog:

I aquesta és la imatge de “Reserving energy”: