PROPER CANVI

Properament aquest bloc passarà a incloure activitats, notícies, … del CEIP Joan Blanquer.

Ha estat un plaer treballar amb els vostres fills i filles.

Salutacions

P-5 – COLÒNIES DE CEL –

p5coloniescanvandrell080926_1601.jpg

Les nenes i els nens de P-5 hem anat de colònies a Can Vandrell (St. Feliu de Buixalleu, La Selva).
Colònies de cel: ha estat una experiència intergalàctica. Hem fet moltes activitats relacionades amb els planetes.
Ha estat molt divertit !!!!!!
Mireu les imatges.

P- 4 I P-5.- ENGLISH THEATER

englishtheaterp4p5img0133_1601.jpg

English theater: “the farm”.
They came to the school in order to perform a fantastic play called “the farm”. There, we met lots of animals and we learnt many songs. Apart from this, we were able to listen to a well-known story, that was “the three little pigs”. This play was for Preschool, P4-A (Elephants), P4-B (Bears), P5-A (Whales), P5-B (Dolphin) and P5-C (octopus).
We went to an English farm!.
We met a sheep, a dog, a pig, a cow… (foto on surtin els animals). The Three Little Pigs came to our school! What a terrible wolf! ( on surtin els tres porquets). If you want to see the pictures, click here.

P- 5B ENS VISITA UNA HIGIENISTA DENTAL

visitahigienistadentalsilviagalbarrop_1605b0351.jpg

El dijous 12 de febrer va venir a la classe dels Dofins de P- 5B la tieta del Nacho, la Sílvia Galbarro.
És higienista dental i ens va explicar com són les dents i com ens les hem de rentar. Va portar miralls, pasta per fer el motllos de les boques i diferents materials que utilitzen els dentistes. Ens ho vam passar d’allò més bé i hem après moltes coses sobre la nostra boca. Voleu veure les imatges.

P – 5 EN BLOC

Comencem a presentar les activitats de P5 en imatges en aquest nou bloc. La intenció és tenir les diverses informacions més ordenades i amb cronologia. Esperem que us sigui d’utilitat.