Danone ens enganya

A partir d’una piulada de jordi_a (http://elbonia.cent.uji.es/jordi/),  proposo un altre exemple empresarial (#exempresa) que permetrà il·lustrar les nostres explicacions a classe amb pinzellades de realitat.

Nom: Multa a Danone per publicitat no adequada

Aplicable a: Economia Empresa –Màrqueting – Comunicació

Font: El Mundo  – Data: 17-12-2010

Breu descripció: La filial americana de Danone ha acceptat de pagar  21 milions de dòlars  per exagerar les propietats  saludables del seu iogurt Activia y la beguda làctica DanActive (coneguda aquí com Actimel). En els seus anuncis afirmen que els seus productes alleugereixen el restrenyiment i enforteixen les defenses sense que estigui demostrat científicament.

Ampliació de la notícia:

http://www.bbc.co.uk/mundo/noticias/2010/12/101217_dannon_danone_activia_actimel_rg.shtml

Canviaran la seva campanya publicitària aquí ?

Salut,

Víctor


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>