Agraïment a tots els assistents

Un cop realitzada la Trobada, volem expressar el nostre agraïment a tots els assistents, tot esperant que us trobéssiu a gust “a casa nostra“.

Per a nosaltres ja va ser un primer èxit que poguéssim trobar-nos i conversar sobre música a l’ESO. Esperem que el matí fos també profitós per a tothom i que de l’intercanvi de coneixences i de propostes tothom en marxés content.

Mirarem de redactar les conclusions, sumant les aportacions dels tres tallers, i les presentarem a la vostra consideració. Si pensem entre tots que tenen prou entitat, podem presentar-les al 2n Congrés Internacional de Música de Catalunya per deixar constància de la veu dels professors i professores de música a l’ESO.

Recordeu que podeu escriure el vostre parer al wiki. Hem obert una pàgina nova per a poder deixar-hi els comentaris. Ja sabeu: editar, escriure i desar. Procurant, és clar, no esborrar les aportacions de les persones que ens han precedit.

Hem elaborat una presentació-resum amb imatges de la trobada.

Si hi ha alguna persona que apareix en les fotografies que preferiria no sortir-hi, que ens escrigui i la traurem tan aviat com ens sigui possible, no fos cas que perdés la seva condició de catedràtic! Fer l'ullet

Moltes gràcies a tothom!

One thought on “Agraïment a tots els assistents

  1. clopez13

    Benvolgut company o companya:
    Des de l’entorn del raconet de música estem fent un recull de blocs de música per tal de poder fer el seguiment de tot allò que es publica relacionat amb l’àrea.
    Hem afegit el teu bloc a la llista de blocs publicats.
    El portal de blocs de música el trobaràs a
    http://phobos.xtec.cat/blocsdemusica
    Gràcies per la vostra col·laboració
    Carlos López

Deixa un comentari