A l’escola tenim dues aules de P3.

La classe de P3a és la classe de les papallones i la classe de P3B és la classe de les marietes.

Durant aquest curs treballem el seguënt:

<>- Àrea I: Descoberta d’un mateix

<>Fa referència a el propi cos del nen: conèixer les parts, treball del cos en les classes de psicomotricitat, el Kuais, ….

-Àrea II: Descoberta de l’entorn natural i social

Fa referència al coneixenemt de l’entorn més proper del nen/a: l’escola, la casa, la família, l’animal de la classe (marieta o papallona)

-Àrea III: Intercomunicació i llenguatges:

-Llenguatge plàstic: experimentació amb diferents materials (fang, pintura, …)

-Llenguatge musical: el treball de la música mitjançant cançons, dances, qualitats de l so, instruments, …

-Llenguatge verbal: treballem el reconeixemnet visual del seu nom i del nom dels nens de la classe, així com de paraules treballades a classe i també l’escriptura del seu nom.

-Llenguatge matemàtic: treballem els nombres fins al 3, nocions de geometria, de magnituds, de qualitats, ….
-Àrea