BENVINGUTS AL BLOC D’INFANTIL

Benvinguts i benvingudes al bloc d’educació infantil del SAFA. Aquest curs anirem millorant i reconstruint aquest espai en el què us anirem fent partícips de les diferents activitats que fem a l’escola.

Si teniu qualsevol proposta, i/o suggeriment seran ben rebuts, només cal que ens ho feu arribar. Esperem que us agradi el que fem. Fins aviat!

INICI CURS 2012-2013

En pocs dies les nostres aules es tornaran a omplir d’il·lusions, de jocs, de colors, de somriures i segurament d’algun que altre plor, amb l’inici del nou curs, Esperem que hagueu passat molt bones vacances!

Us recordem dates i horaris dels propers dies:

6 SETEMBRE: Reunió de pares. Les reunions s’iniciaran al teatre per parlar sobre la normativa general i posteriorment cada tutor/a continuarà amb el seu grup a l’aula.

• Reunió de P3 a les 18h
  • Reunió de P4 i P5 a les 19h

12 SETEMBRE: Inici de les classes. Recordeu que no hi ha servei de menjador.

• P3: Horari d’adaptació en dues franges, de 9:30h a 10:30h o de 11:30h a 12:30h. Heu de venir en l’horari que teniu a la carta que us van enviar al juliol. Aquest dia  us quedareu a classe amb els vostres fills/es.
  • P4: Inicia les classes a les 10h, cal que els pugeu fins a l’aula.
  • P5: Inicia les classes a les 10:30h, cal que els porteu fins a l’aula

13 SETEMBRE

• P3: Horari d’adaptació en dues franges, de 9:15h a 10:30h o de 11:15h a 12:30h.. Aquest dia els infants es queden amb els companys i la mestra. Recordeu… comiats ràpids!!!!!
  • P4 i P5: començaran l’horari escolar habitual, de matí i tarda i s’inicia el servei de menjador. Recordeu que pel matí els heu de deixar a la porta del pavelló i per la tarda els recolliu al pati.
  • RECORDEU DE DUR EL DNI. Vosaltres o la persona que el reculli, no només els primers dies, dueu-lo sempre! Les mestres també ens dem posar malaltes i pot ser que la persona que faci la substitució no us conegui.

14 SETEMBRE

• P3: horari d’adaptació de matí, de 9:15h a 12:30h. Els nens i nenes es queden a les aules amb els companys i les mestres.

17 SETEMBRE

Comença el servei de menjador per P3 i l’horari de tarda. Recordeu que els heu d’anar a recollir a l’aula.

L’equip de mestes d’infantil us desitja molt bon curs i esperem que durant el curs omplim la motxilla d’aprenentatges i d’experiències positives. Bon curs 2012-2013!