APRENEM A INFANTIL

Us deixem un petit recull de les maneres de treballar a educació infantil a la nostra escola.

TOT ANIRÀ BÉ!

Estimades famílies.
El cicle d’educació infantil us vol enviar molts ànims i molts petons i abraçades amb aquest vídeo.
També us volem felicitar a tots i a totes perquè ho esteu fent súper bé!

CARNAVAL

La setmana passada el rei Carnestoltes va visitar la nostra escola. Vam fer cas de totes les ordres i per acabar vam fer una súper festa.

Ja sabeu que “Per carnaval tot s’hi val”

Aquí teniu les fotos de P3, P4 i P5

PROGRAMA INFADIMED

Benvolgudes famílies:

Us deixem dos enllaços a twitter que s’han publicat per donar a conèixer el programa INFADIMED, en el que la nostra escola participa.

FESTA DE L’AIGUA

Per celebrar el final de curs vam fer la festa de l’aigua al pati. Els nens i les nens van gaudir molt experimentant amb l’aigua i les bombolles.
Aquí teniu un petit recull.
Bones vacances!

HEM FET LA MONA

Els nens i nenes de les classes del Titella Max i del Titella Paf hem fet la mona. Primer hem tastat els deliciosos ingredients i poc a poc hem anat guarnint les nostres mones amb les plomes, els pollets i la figura de xocolata.

Ens hem llepat els dits amb aquesta activitat!

Publicat dins de General, P3 | Deixa un comentari

Barreja de colors

La classe de les Màscares  i la classe dels Pallassos i les Pallasses hem treballat a plàstica la barreja de colors.

Utilitzant les nostres pròpies mans i experimentant amb la pintura hem descobert per exemple que barrejant els blau i el groc surt el verd.

Ens ha agradat molt! Aquí teniu el resultat.

TALLER DE SEGURETAT 112

Els nens i nenes de P3, P4 i P5 hem participat en un taller de seguretat en el qual, a través de diferents contes,  hem après què és el que podem fer nosaltres en cas d’emergència i hem descobert que amb una sola trucada podem ajudar a resoldre diferents situacions de perill.

Hem provat de memoritzar el número:  112

La Primavera!!

A poc a poc anem notant que la PRIMAVERA s’acosta, comencem a sentir l’escalfor del sol, els insectes apareixen al pati, els nostres arbres comencen a florir i a treure fulles i és per això que al Parvulari hem creat un balcó i amb molta ajuda per part de les famílies i hem fet un vestíbul molt florit!

Les tenim de tots colors, textures i tècniques, les tenim suaus, aspres, de plastilina, de material de rebuig i fins i tot una carnívora!!

Moltes gràcies a totes les famílies pel treball que heu fet!!

Publicat dins de General, P3, P4, P5 | Deixa un comentari

Ja tenim nom a les classes d’educació infantil!

Els nens i nenes d’educació infantil han triat nom de la classe a partir del projecte interdisciplinar de l’escola que és EL TEATRE.

P3A La classe del Titella MAX

P3B La classe del Titella PAF