AL LLARG D’AQUESTS DOS PRIMERS MESOS D’ESCOLA HEM ESTAT TREBALLANT EL PROJECTE STEAM DE LES FLORS, HEM APRÈS MOLT EXPERIMENTANT, OBSERVANT, VIVENCIANT, TREBALLANT EN EQUIPS COOPERATIUS, FENT ACTIVITATS ARTÍSTIQUES, ESCOLTANT LA VEU DE L’EXPERT…
-HEM APRÈS QUE LES FLORS I LES PLANTES SÓN ÉSSERS VIUS QUE NEIXEN D’UNES LLAVORS (N’HEM OBSERVAT, MANIPULAT, COMPARAT I MESURAT)
– QUE NECESSITEN TERRA, AIGUA, AIRE I SOL PER CRÉIXER
-HEM APRÈS LES PARTS D’UNA PLANTA I TAMBÉ D’UNA FLOR.
-HEM PLANTAT LLAVORS I BULBS I OBSERVEM QUE PRIMER SURTEN LES ARRELS DESPRÉS LA TIJA, LES FULLES, LA FLOR I EL FRUIT. CICLE DE VIDA DE LA PLANTA
-HEM CONEGUT DIFERENTS TIPUS DE FLORS.
-LES HEM DIBUIXAT I TAMBÉ ASSECAT.
– SABEM QUÈ ÉS LA POL.LINITZACIÓ NECESSARIA PERQUÈ SURTIN MÉS FLORS I QUE LA FAN ELS INSECTES O EL VENT.
-HEM ESCOLTAT LA VEU DE L’EXPERT EN FLORS: L’ERNEST
– TAMBÉ SABEM COM N’HEM DE TENIR CURA I QUE AL FINAL MOREN COM TOTS ELS ÉSSERS VIUS.
-HEM APRÈS LA SEVA UTILITAT I HEM FET INFUSIÓ DE CAMAMILLA
-ARA JA SOM EXPERTS I EXPERTES EN FLORS I ANEM A EXPLICAR TOT EL QUE SABEM A P4.
ENS AGRADA MOLT APRENDRE D’AQUESTA MANERA.

(Clicar la foto per veure l’àlbum)