Posa’t en forma !

0

NENS I NENES DE LA MISE, SI ENS HEM DE QUEDAR A CASA O NO FEM EXTRAESCOLARS, AQUÍ TENIU UNA PROPOSTA PER ESTAR EN FORMA.

– L’OMS recomana una hora d’activitat física al dia.

– Poseu-vos roba i calçat adient per fer l ́activitat física.

– Trieu un espai segur i adient, on podem estar tranquils i sense perills fent els exercicis.

– Estaria bé fer aquesta activitat com a mínim 3 cops a la setmana.

– Fer de 1 a 3 rondes, de cada exercici, tret de les cançons que només la ballarem una vegada.

– Descanseu 1 o 2 minuts entre cada ronda.

– Hidrateu-vos bé.

– Si no sabeu fer algun dels exercicis podeu clicar sobre dels enllaços i podreu veure un vídeo explicatiu.

– Intenteu fer 1h d ́activitat física cada dia.

– Recordeu que després de fer l ́activitat física és recomanable fer una dutxa.

1. ESCALFAMENT: ANEM A MOURE L ́ESQUELET (AL RITME DEL ”WAKA-WAKA”)
  2. 30 SEGONS DE “JUMPING JACKS”
  3. FEM 10 ESQUATS
  4. FEM 10 GAMBADES ALTERNES
  5. ENS DESPLACEM DURANT 20 SEGONS REPTANT COM UNA SERP
  1. 30 SEGONS D ́AIXEQUEM GENOLLS (SKIPPING)
  2. AGUANTEM L ́ EQUILIBRI SOBRE UNA CAMA I DESPRÉS SOBRE L’ALTRA, SENSE MOURE ́NS DEL LLOC I AMB ELS ULLS TANCATS DURANT 20 SEGONS.
  3. FEM 10 SALTS DE LONGITUD SENSE CURSA (si voleu us podeu mesurar amb una cinta mètrica)
  4. 30 SEGONS DE PLANXA AMBDOMINAL
  5. FEM 5 BURPEES
  6. TORNEM A MOURE L ́ESQUELET AMB UNA CANÇÓ MOLT DIVERTIDA
  7. FEM ESTIRAMENTS

Cuideu-vos molt.

SOM MISE !!!!

Última jornada de la sessió d’Ed.Física al Pàdel d’Arenys de Munt amb l’alumnat de 6è C !

0

Finalitzem els esports de raqueta amb l’alumnat de 6è C en el pàdel d’Arenys Munt implementant i ampliant els nostres coneixements.

Ha estat una experiència molt positiva, sou uns i unes cracks !

Comencem la setmana amb l’alumnat de 6è B fent la sessió d’Ed.Física al Pàdel d’Arenys de Munt !

0

Avui ha estat el torn de 6è B, aprofitant que estem fent els esports de raqueta hem anat a jugar al pàdel d’Arenys de Munt per implementar i ampliar els nostres coneixements.

Ha estat una bona manera de començar la setmana, sou uns i unes cracks !

Anem a jugar a pàdel amb 6è A !

0

Avui hem anat al pàdel d’Arenys de Munt amb l’alumnat de 6è A per implementar i ampliar els aprenentatges adquirits a l’escola en els esports de raqueta.

Hem fet tecnificació amb els entrenadors dels club i hem jugat els nostres primers partits.

La sortida ha estat tot un èxit, sou uns i unes cracks !

Fem bàsquet amb 5è

0

Seguim millorant el joc d’equip i les habilitats motrius mitjançant el bàsquet. Un esport bastant nou per la majoria de l’alumnat però amb molta tradició en el nostre poble.

Els mitjans es mouen !!

0

Els mitjans de l’escola estan fent diferent activitats, jocs i circuits per seguir desenvolupant les habilitats motrius, gaudeixen experimentant diferents tipus de desplaçaments, salts, girs, equilibris i llançaments.

Esports de raqueta amb 6è

0

Els alumnes de 6è han començat els esports de raqueta, en la primera sessió hem aprofitar per familiaritzar-nos amb el material !!!

Iniciem el curs amb molta ganes !!

0

Primera setmana superada !!!

Tots els grups de l’escola hem pogut gaudir de la primera sessió d’EF amb el nostre grup.

Poc a poc anirem agafant ritme i preparant el nostre cos per a nous reptes i nous aprenentatges.

Seguim sumant experiències.

#juntsfemlamise

Informació Mascaretes a les sessions d’EF !!

0

Aprofitem per informar-vos que en tot moment estem seguint les directrius del Departament sobre l’ús de la mascareta a les sessions d’Educació Física, amb la qual cosa estem adaptant totes les sessions per complir les mesures de seguretat proposades i no posar en risc en cap moment l’alumnat, tant pel risc de contagi com pel risc de fer l’activitat física amb mascareta.

Per tant us volem informar que les activitats a l´exterior amb el grup bombolla, les farem sense mascareta respectant al màxim les mesures de seguretat.

Agraïm la vostra col·laboració i comprensió davant aquesta situació.

Bon inici de curs 2021-2022 !!!

DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ FÍSICA CURS 2021-22

Benvolgudes famílies, ens adrecem a vosaltres per fer-vos saber que:

Per realitzar les sessions d’educació física, cal que els/les alumnes portin calçat esportiu adient, roba còmoda (xandall, malles, pantaló curt, samarreta, dessuadora…) i el cabell recollit, en cas que el portin llarg.

Abans d’iniciar les sessions d’educació física cal que els/les alumnes es treguin tots aquells objectes que per les seves característiques es poden malmetre, fer mal a un company o a ells mateixos durant el curs de la sessió (rellotge, anells, penjolls, polseres, arracades,…).

No es pot menjar caramels, xiclets o similars durant la sessió.

L’alumnat de 1r, 2n i 4t B, que fan l’Educació Física a la tarda, no hauran de canviar-se la samarreta per aprofitar al màxim la sessió.

L’alumnat de 3r i 6è,  després de cada sessió, hauran de canviar-se la samarreta i poden netejar-se la suor amb una tovallola petita, que hauran de portar en una bosseta de roba.

L’alumnat de 4t A i 5è, que es queda al menjador, després de cada sessió, hauran de

canviar-se la samarreta i netejar-se la suor amb una tovallola petita, que hauran de portar en una bosseta de roba,

Recomanem que tot l’alumnat de l’escola, després de realitzar la sessió d’Educació Física es dutxi a casa per fomentar uns bons hàbits higiènics, ja sigui al migdia si han realitzat la sessió al matí i marxen a casa o a la tarda en la resta de casos.