Dia de l´Educació Física al carrer 2019

Dijous 25 d´Abril vam participar al DEFC 2019 (Dia de l´Educació Física al carrer), vam anar a la Plaça Universitat amb els alumnes de 6è a fer Educació Física. Aquest any hem participat 235 centres educatius i un total de 23.350 participants.

“El DEFC és una iniciativa que vol mostrar a la societat com és l’actual Educació Física que es fa a les escoles. Aplega estudiants, professors i voluntaris seguint el lema “Estil de vida actiu per a tots i per sempre”.
Impulsada per professionals d’Educació Física amb el suport del Consell Colef i els col·legis professionals autonòmics, vol seguir guanyant participants cada any.
Creiem en una Educació Física integral i integradora, per a tots i per a tota la vida, com a base per instaurar uns hàbits saludables i un Estil de Vida Actiu.”

Cliqueu sobre la foto per veure l´àlbum sencer