Nou torneig de voleibol a Sitges amb una selecció d’alumnat de 4t d’ESO

Durant un cert nombre de cursos, vam coincidir al departament d’EF de l’IES Joan Ramon Benaprès de Sitges tot un seguit de companys que, amb el pas dels anys, hem acabat en diferents centres de Catalunya. En maig de 2003, vam decidir de fer un torneig de voleibol entre el nostre alumnat de 4rt d’ESO (en general, tots fem voleibol dins del currículum de 4rt). Aquell mateix any, vam acordar repetir l’experiència, però cada curs en un institut diferent. Fa dos anys, vam decidir que el torneig el faríem sempre a Sitges, doncs disposem d’un pavelló cobert i dues pistes, la qual cosa ens permet despreocupar-nos pel temps que farà. Els trofeus els paga cada any un centre diferent.
El divendres 18 de maig ens trobem de nou a Sitges. Participaran els següents centres:
Institut Dolors Mallafrè (Vilanova), Institut Joan Ramon Benaprès (Sitges), Institut Mediterrània (Castelldefels), Institut Emperador Carlos (Barcelona), Institut Cubelles (Cubelles) i Institut Frederic Mompou (Sant Vicenç dels Horts).
La llista de l’alumnat seleccionat aquesta vegada és la següent:

Nois Noies

Andrea Pejo (4B)
Jazmine Rdez. (4B)

Andrea Gómez (4C)

El punt de trobada serà l’estació de Cubelles, on cal estar a les 8,15h per tal d’agafar el tren de les 8,30h. La sortida finalitzarà tan bon punt arribem a l’estació de Cubelles, probablement entre les 14,17h i les 14,47h.
L’alumnat ha de portar roba esportiva i esmorzar. No cal portar diners per pagar el viatge en tren perquè anirà a càrrec de l’AEE Institut Cubelles.