1a Jornada d’atletisme 2012 5 Replies Curses 2012 – presentacion imagenes I … una pinzellada de la primera jornada
És inpraciunan expectacular
jajajajajajajajajaja
M’han agradat molt les curses de aletime
M’han agradat molt les fotos
Quina pena ja a pasat l aletisme:c
Amb les fotos m’entren ganes de còrrer. 🙂