1a Jornada d’atletisme.Octubre 2012

Notícia fresca!!!Aquí us arriba una imatge de la 1a Jornada d’atletisme d’aquest curs.
El temps ens va acompanyar,encara que de bon matí feia una mica de fresca.Aquest curs hi van participar molts nens i nenes d’altres escoles.Nosaltres,els del Ferrà, érem de 50 a 60 participants.No ho semblava,oi?Per nosaltres tot un èxit.Animeu-vos i pugeu a les pistes d’atletisme : passarem una bona estona junts!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *