MOU-TE: NO AL SEDENTARISME (Exercicis de Manteniment)

En aquesta época dura, molt dura de confinament, no podem descuidar el nostre cos, per diferents motius:

  • Primer, i molt important, si tenim bona higiene corporal, podrem lluitar millor contra aquest maligne CORONAVIRUS.
  • Segon, i per això no menys important, encara que estiguem obligats a quedar-nos a casa, no podem descuidar l’activitat física i caure en el sedentarisme.

Per això, desde l’àrea d’Educació Física juntament amb el mestre de Cicle Mitjà i Superior de dita àrea, es vol ajudar a que la comunitat educativa de l’Escola Bonavista, i tothom que vulgui, no caigui en aquest aspecte, per aquest motiu s’han fet dos articles, aquest que va dirigit per als adults (ja que es una taula d’exercicis per tal de mantenir-se, és a dir una Taula de Manteniment) que vagi dirigit per adults no vols dir que no es pugui realitzar també amb els infants (indiscutiblement dins de les seves limitacions), i un altre i és per realitzar amb tota la família de forma divertida (ja que són jocs que es poden fer en família)

Recomanem, dins la higiene corporal, rentar-se les mans (especialment) i les parts del cos que més fem servir en les activitats que realitzem, abans i després de l’activitat.

TAULA DE MANTENIMENT.

Es recomana realitzar aquesta taula, un dia sí un dia no, o com a mínim 3 vegades a la setmana.

És un taula d’un total mínim de 12 exercicis, i per aquells que vulgui més “manteca” hi ha un plus d’unes quantes activitats més, on es recomanable realitzar al començament, si no estem acostumats a realitzar molta activitat, entre 2-3 de 10 repeticions de cada exercici, això durant les dues primeres setmanes. A partir de la 3ª setmana o si ja tens un hàbit creat d’entrenament, pots realitzar la taula cada dia i entre 4-5 series de 15-20 repeticions de cada exercici.

SALT TIJERA

Com es pot comprovar en la imatge es realitzar salts seguit, amb la condició de coordinar el salt quan obres les cames picar de mans per sobre del cap i quan tanques les cames acabant en postura de firmes.

SENTADILLES PARED

S’ha de realitzar amb la esquena totalment enganxada a la paret i es tracta de baixar el glutis fins que les cames estiguin en angle recte i torna a pujar.

FLEXIONS

Si patim de l’esquena podem realitzar les flexions sense aixecar els genoll i les mans just a l’alçada del pit.

ABDOMINALS

Es recomana realitzar diferents tipus d’abdominals en cada serie, d’aquesta manera intentarem treballar el màxim.

STEPS CADIRA

L’activitat es realitza sense saltar i de la següent manera, si comencem amb la cama dreta, es puja el peu dret, després el peu esquerra, es baixa el peu dret i després el peu esquerra. Es recomana realitzar la meitat de l’exercici començant amb cada peu, és a dir si es fan 10 repeticions començar 5 amb el peu dret i 5 amb el peu esquerra.

TRICEPS CADIRA

baixar i aixecar el glutis sense arribar a tocar amb aquest al terra, però realitzant el desplaçament d’aquest amb la força dels braços.

SENTADILLES

Baixar i pujar el glutis intentant no arribar a tocar al terra amb aquest, com també s’ha d’intentar no aixecar els talons del terra i baixar amb l’esquena recte o al seu defecte el mínim inclinat possible.

FLEXIO ROTACIÓ

Es tracta de realitzar una flexió de braços i quan els estirem realitzar un petit gir aixecant el braç (tal com es veu a la imatge), cada cop girar cap a un cantó, també es pot realitzar amb els genolls a terra.

COLZE AL GENOLL

Exercici de coordinació on s’ha de tocar amb el colze al genoll contrari (és a dir: colze dret tocar amb el genoll esquerra i colze esquerra tocar amb el genoll dret), així realitzant l’exercici sense doblegar l’esquena.

TABLO:

Tant el tablo, tablo esquerra, com el tablo dreta, s’han de realitzar de forma que es crei una línea recta des del taló fins al cap, tal com mostra el dibuix, i la realització de l’activitat hauria de ser durant 30 segons (si no tinguéssim cronometre en ma podem contar els segons mentalment però fent servir el 1000, es a dir comptaríem 1001, 1002, 1003, 1004 així successivament fins arribar al 1030).

EXERCICIS GOMES

Aquest apartat en breu o tindreu a la vostre disposició.

 

Desde l’àrea d’Educació Física esperem que aquestes propostes d’exercicis de manteniment siguin del vostre agrad, també dir-vos que quedem a la vostre disposició per tal de resoldre qualsevol dubte que tingueu.

MOU-TE: NO AL SEDENTARISME (Jocs en família)

TORNEM A RENOVAR JOCS”

Primer de tot demanar disculpes per la tardança de la renovació de jocs, però per diversos motius no s’ha pogut renovar fins ara. Però aprofitem la vinent-essa per informar que JA ESTÀ al vostre abast un nou article que es diu “JOCS DE LLUITA” jocs que necessita molt pot espai i que són jocs a realitzar en parella, d’aquesta manera no tenim el problema d’espai i de quantitat de membres per realitzar les activitats.

“L’ESTÀTUA DE FANG”:

per parelles, un és una bolla de fang i el company l’escultor, que el modelarà fins obtenir una estàtua.

“FILES D’EQUILIBRISTES”:

La familia sencera sobre una linea que em dibuixat al terra (o totes les cadires en linea). Sense trepitjar fora de la linea o sense baixar de les cadires, s’han d’ordenar segons: altura, data de naixement, ordre de lletra del abecedari, número de peu, color de camiseta, etc.

“EL LLAPIS MÀGIC”:

Tots els membres de la familia “menys un” són estàtues d’un museu d’animals (o esportistes, etc.). El membre de la familia que em triat porta un llapis màgic amb el que pintarà el contorn de l’estàtua que estigui més quieta i en silenci. En acabar, l’estàtua cobrarà vida i li passarà un altre llapis màgic. El joc acaba quan tots han estat pintats amb el llapis màgic.

“MASSATGES”:

els alumnes tombats en terra panxa abaix. A qui estigui més quiet i en silenci, el mestre li farà un massatge amb una pilota de plàstic: passar-la rodant per les cames, esquena i els braços. En acabar, passar la pilota a aquest alumnes perquè faci un massatge a un altre. Afegir fins a quatre pilotes.

“MINIGOLF”:

parelles amb una pilota de tennis, una escombra i una caixa invertida. Trien una distància i intenten introduir la pilota a la caixa.

“RENOVEM JOCS”

“GRANOTES ENVERINADES”:

Un individu bota com una granota (flexió profunda) i intenten tocar a la resta de companys a un espai reduït. A qui toquen l’enverinen i s’afegeix a la granota, fins que tots ho siguin.

– “GRIPAUS I FLAMENCS”:

Un espai molt reduït, un alumne serà el gripas i s’haurà de desplaçar fent bots amb flexió profunda. La resta seran flamencs i ho hauran de fer a peu coix. Els flamencs enxampats passen a ser gripaus fins que no en quedi cap.

“LA GUINEU I LES GALLINES”:

Un espai limitat, un fa de guineu i durà un mocador penjant dels calçons a mode de coa. A qui toca se seu fins que qualcú li prengui la coa. En fer-ho tornen començar fent de guineu qui ha robat el mocador

“LA PISSARRA”:

Per parelles, asseguts. Un li escriu amb el dit una lletra a l’esquena del company, que l’ha d’endevinar. Després de fer-ne un parell canviar de rol. A continuació escriure paraules senceres.

“RELLEUS D’ANIMALS”:

Grups reduïts en fileres. El primer farà un petit desplaçament imitant un animal. En tornar picarà la mà del següent company/a com a senyal que pot partir i es col·locarà al final de la filera fins que li torni tocar. Animals a imitar:

Lleons (quatre grapes)

Cangurs (bots a peu junts)

Micos (cames flexionades i una mà al cap)

Cocodrils (panxa en contacte amb el terra)

Granotes (bots amb flexió profunda)

Crancs (quatre grapes panxa per amunt i el cap va per davant)

Desde l’àrea d’Educació Física recordem que la higiene corporal és vital, sobretot aquelles parts del cos que més fem servir, mans, braços, etc. Esperem que aquestes propostes d’activitats i jocs siguis del vostre agrad, també dir-vos que quedem a la vostra disposició per tal de resoldre qualsevol dubte que tingueu. I tot seguit teniu els jocs publicats anteriorment.

PLUBICACIONS ANTERIORS

En aquesta época dura, molt dura de confinament, no podem descuidar el nostre cos, per diferents motius:

  • Primer, i molt important, si tenim bona higiene corporal, podrem lluitar millor contra aquest maligne CORONAVIRUS.
  • Segon, i per això no menys important, encara que estiguem obligats a quedar-nos a casa, no podem descuidar l’activitat física i caure en el sedentarisme.

Per això, desde l’àrea d’Educació Física juntament amb el mestre de Cicle Mitjà i Superior de dita àrea, es vol ajudar a que la comunitat educativa de l’Escola Bonavista, i tothom que vulgui, no caigui en aquest aspectes, per aquest motiu s’han fet dos articles, aquest per fer amb tota la família de forma divertida (ja que són jocs que es poden fer en família) i un altre més dirigit per adults però que també es pot realitzar amb els nens.

Aquest article s’anirà renovant periòdicament de forma setmanal, afegint nou jocs, tot això mentres duri aquest confinament, i si la gent ho demana es pot seguir fent propostes.

Recomanem, dins la higiene corporal, rentar-se les mans (especialment) i les parts del cos que més fem servir en les activitats que realitzem, abans i després de l’activitat.

“A BITXO”:

Asseguts en cercle amb les mans darrera excepte qui para. Aquest, mocador en mà (el “bitxo”), passarà per darrera els qui seuen. Deixarà caure el “bitxo” sobre les mans d’un dels jugadors, el qual, ràpidament, agafarà el mocador, s’aixecarà i l’empaitarà fins que s’assegui al seu lloc després d’una volta a la rodona. Si l’enxampem repetirà, en cas contrari, qui queda amb el bitxo para. Variant: afegir més voltes per poder seure i fer vàries rodones per generar mes sortides.

 “EL COCODRIL”:

Per parelles, un assegut amb les cames allargades, que seran la boca del cocodril, i que obrirà i tancarà seguint un ritme molt marcat. L’altra bota alternant ajuntar i separar els peus a sobre per evitar la mossegada. Important mantenir el ritme. Canviar els rols.

“LLEONS I CANGURS”:

Un alumne és el lleó i s’ha de desplaçar a 4 grapes, els altres són cangurs i ho fan botant a peus junts. Quan el lleó toca un cangur, també la durà a 4 grapes, fins que estiguin tots pillats.

 “L’OMBRA”:

Per parelles, el primer es desplaça lliurement movent els segments i el company l’imita per darrera. Canvi de rol.

 “A TOCAR GENOLLS, A TREPITJAR PEUS, A DESPENTINAR CAPS”:

Tots els i les alumnes drets a un petit espai limitat, al senyal, durant un minut, intentar fer l’activitat pactada, tocar genolls, trepitjar peus, despentinar caps dels companys evitant a la vegada que li piquin al propi. Normes: (1) prohibit picar fort, (2) han d’estar contínuament en moviment, no poden seure al terra ni quedar quiets deixant l’esquena sobre els límits de l’espai.

“A ROBAR CUES”:

Tots els alumnes a un espai limitat i amb una tela penjada dels calçons com si fos una cua. Han de robar les cues dels altres i a la vegada evitar perdre la seva. Normes: (1) no poden mantenir agafada la seva cua, (2) encara que els hi prenguin segueixen jugant, (3) si en tenen vàries han de dur sempre una penjant i les altres a la mà on no li poden prendre, (4) no poden romandre quiets a un cantó de l’espai amb la coa cap a l’exterior del camp, (5) no poden robar la cua a qui se la col·loca.

“CANGURS ENVERINATS”:

1 bota com els cangurs i intenten tocar a la resta de companys a un espai reduït. A qui toquen l’enverinen i s’afegeix als cangurs, fins que tots ho siguin.

“A ESTIRAR”:

Per parelles, agafats de les mans, s’han d’estirar fins arribar a una línia.

 

Desde l’àrea d’Educació Física esperem que aquestes propostes d’activitats i jocs siguen del vostre agrad, també dir-vos que quedo a la vostre disposició per tal de resoldre qualsevol dubte que tingueu o proposta a realitzar.

CICLE SUPERIOR S’ADHEREIX A LA CAMPANYA #ThoEstasPerdent

Els Mestres del Cicle Superior de l’Escola Bonavista, de la mà del Mestre de l’àrea d’Educació Física s’adhereixen a la campanya que vol donar el reconeixement que es mereix al esport femení, així com a les seves esportistes, per aquest motiu ens em tapat un ull per dir a tohom que “SI NO VEUS ESPORT FEMENÍ, T’ESTÀS PERDENT LA MEITAT DE L’ESPECTACLE”

Fes com nosaltres, NO T’HO PENSIS MÉS I SUMAT!!!! tapat un ull fes-te la foto i fes-la publica amb els hashtags #thoestasperdent i #esportfemeni

Per mes información: https://www.thoestasperdent.cat/

COPA DE LA SRA. DIRECTORA DE HOQUEI 2020

Avui dia 6 de febrer del 2020 ha de començar per primera vegada en la història un Doble-Triangular, per fer la final de Hoquei de la “Copa de la Sra. Directora” de la temporada 2020, on tres equips “ANNA CLUB DE HOQUEI“, “CLUB MONTSE TRENCASTICK” iPASCU STICK’S CLUB” intentaran fer-se amb el trofeu que en la passada edició va assolir els “IRENE CLUB DE HOQUEI

Es realitzarà un UN DOBLE TRIANGULAR es a dir: un triangular d’anada i un de tornada entre els 3 equips, es a dir cada equip realitzarà un mínim de 4 partits i els dos millors classificats al finalitzar aquests triangulars jugaran LA GRAN FINAL, i el guanyador de la final serà proclamat CAMPIÓ  D’AQUESTA EDICIÓ,  al finalitzar la final en cas d’empat es proclamarà CAMPIÓ AL MILLOR CLASSIFICAT EN EL DOBLE TRIANGULAR.

Cada equip pot estar compost de tants jugadors/es com es vulgui, però al terreny de joc hi participaran un total de 8 jugadors/es per equip (7 jugadors/es de camp + 1 porter/a. L’equip en tot moment al terreny de joc estarà compost obligatòriament de 4 jugadors + 4 jugadores). Es podran realitzar tats canvis com es vulgui durant el partit i les normes de la Copa seran les normes del Hoquei Herba.

CALENDARI DE LA COPA DE LA SRA. DIRECTORA

EQUIPS PARTICIPANTS:

Quan acabi el doble triangular, es penjaran els resultats totals amb els màxims/es golejadors/es i es publicarà quin dos equips passaran a jugar la GRAN FINAL DE LA COPA DE LA SRA. DIRECTORA.

LLIGA INTERNA DE FUTBOL CICLE SUPERIOR ESCOLA BONAVISTA-TARRAGONA

Al llarg del primer trimestre del curs escolar 2019-2020 a l’Escola Bonavista, s’ha efectuat la “LLIGA INTERNA DE FUTBOL CICLE SUPERIOR ESCOLA BONAVISTA-TARRAGONA” on han participat les 5 classes que formen part del Cicle Superior (5è A, 5è B, 6è A, 6è B i 6è C) on hi ha hagut un total de 20 partits amb els següents resultats:

I la CLASSIFICIÓ FINAL de la lliga regular després de tots aquests partit tant d’anada com de tornada, ha quedat:

Recordar que aquest NO es el resultat final de la competició, ja que es realitzarà una FINAL A 4, és a dir, que es classifiquen els 4 primers classificat de la lliga regular i es passarà a fer dues semifinals (el 1r classificat vs 4t classificat i el 2n classificat vs 3r classificat) i l’equip que guanyi cada partit passarà a jugar al GRAN FINAL (en cas d’empat a la semifinals un cop acabi el temps del partit, es classificarà per la final l’equip millor posicionat en la lliga regular)

Després d’aquestes dues semifinals amb partits com es pot comprobar molt renyits i on van guanyar els respectius partits els millors classificats a la lliga regular, vam tenir la final de consolació amb una gran golejada i amb sorpresa per la victoria i la GRAN FINAL amb grna sorpresa en el resultat

I ara si després de tots aquest resultats tenim com a campions de la LLIGA INTERNA DE FUTBOL DE L’ESCOLA BONAVISTA LA CLASSE DE 5è B i un cop finalitzada la competició també tenim modificacions a la taula de màxim golejador i coma pitxixi ha quedat un jugador de equip de 5è A

 

I un cop arribat en aquest punt només ens queda que felicitar als CAMPIONS i CAMPIONES DE LA LLIGA INTERNA DE FUTBOL DE L’ESCOLA BONAVISTA 2019-2020, així també com al màxim golejador i esperar a la propera temporada, que esperem que sigui tant apasionada com aquesta.

TROFEU a la Classe amb MILLOR predisposició HIGIENE CORPORAL

DESCRIPCIÓ DE LA COMPETICIÓ:

Aquesta competició es realitza per tal de motivar a l’alumnat a portar el necesser a les classes d’Educació Física, amb allò bàsic per realitzar una mínima higiene corporal (com la imatge il·lustra, 4 coses bàsiques dins del necesser)

És una competició inter-cicle (és a dir que competeixen les classes que formen par de cada cicle) i la seva durada es d’un trimestre. això vol dir que hi haurà una classe campiona de Cicle Superior, una classe campiona de Cicle Mitjà i una classe campiona de Cicle Inicial, però el seu mandat com a campions només durarà un trimestre. La classe campiona se lis fa entrega d’un diploma personalitzat i d’un trofeu que es quedarà a la classe durant tot el següent trimestre que s’haurà de tornar a la organització a no ser que revalidin el títol.

La competició es molt senzilla, El mestre passa control dels necessers a cada classe, i per a cada alumne/a que no porta el necesser o no el porta complert, li posa una creu al seu llistat de classe, i al final del trimestre es compte quantes creus te cada classe, la classe que menys creus té (és a dir la classe que més han complert amb la higiene corporal portant el necesser per poder realitzar classe d’Educació Física) és la classe guanyadora d’aquest trofeu d’aquest trimestre, i com s’ha dit abans te dret a tenir en la seva classe el trofeu que la acredita campiona de la Higiene corporal del seu cicle, però això no vol dir que ja sigui la campiona sempre ja que un cop acabat el trimestre el marcador del llistat es posa a “0” i la competició torna a començar, fent d’aquesta manera que el segon trimestre sigui campiona una altre classe o la mateixa classe pot revalidar el títol.

CLASSIFICACIÓ I CAMPIONS DEL 1R TRIMESTRE DE CICLE SUPERIOR.

5ens CLASSIFICATS 6è C amb 26 creus

4ts CLASSIFICATS 5è B amb 17 creus

3rs CLASSIFICATS 6è B amb 15 creus

2ns CLASSIFICATS 6è A  amb 13 creus

CAMPIONS 5è A amb 10 creus

CAMPIONS DEL TROFEU A LA CLASSE AMB MILLOR PREDISPOSICIÓ HIGIENE CORPORAL PORTANT MÉS ELS NECESSERS CICLE SUPERIOR

 

CLASSIFICACIÓ I CAMPIONS DEL 1R TRIMESTRE DE CICLE MITJA.

 

5ens CLASSIFICATS 3r. B amb 19 creus

4ts CLASSIFICATS 4t. A amb 17 creus

2ns CLASSIFICATS 3r. A i 3r. C les dues classes amb 15 creus

CAMPIONS 4t. B amb 11 creus

CAMPIONS DEL TROFEU A LA CLASSE AMB MILLOR PREDISPOSICIÓ HIGIENE CORPORAL PORTANT MÉS ELS NECESSERS CICLE MITJA

CLASSIFICACIÓ I CAMPIONS DEL 1R TRIMESTRE DE CICLE INICIAL.

4ts CLASSIFICATS 1r. B amb 17 creus

3rs CLASSIFICATS 2n. A les dues classes amb 14 creus

2ns CLASSIFICATS 1r. A amb 11 creus

CAMPIONS 2n. B amb 5 creus

CAMPIONS DEL TROFEU A LA CLASSE AMB MILLOR PREDISPOSICIÓ HIGIENE CORPORAL PORTANT MÉS ELS NECESSERS CICLE INICIAL

PREMI CONCURS SELFIE #PINTAELTARRACVS

Dilluns passat dia 7 de Maig de 2018 a la Tabacalera de Tarragona, mes concretament al 3r pis, El Projecte Educatiu Tarragona 2018 va fer entrega del premi del concurs de fer-se un Selfie #PintaelTarracvs que van guanyar els alumnes de Educació Infantil de l’Escola Bonavista.

La publicació del guanyador es va fer mitjançant el “Magazzine Jocs del Mediterrani Tarragona 2018” del més d’Abril, on a continuació us adjuntem l’article.

I la entrega va ser recollida pel mestre d’Educació Física de l’Escola Bonavista i va ser entregat per la Sra Bito responsable del Projecte Educatiu Tarragona 2018.

Un cop guanyat el concurs i la entrega feta del premí, s’ha d’exposar i quin lloc millor que a les vitrines Holl de l’Escola Bonavista, i així es va fer ahir dijous.

VITRINA EXPOSITOR DEL PREMI #PINTAELTARRACVS

Un cop ja s’ha finalitzat tot i exposat el premi a vista de tothom, em queda tornar a agrair a TOTES I TOTS ELS ALUMNES D’EDUCACIÓ INFANTIL, a TOTES LES MESTRE D’EDUCACIÓ INFANTIL i al PROJECTE EDUCATIU TARRAGONA 2018.

MOLTES MOLTES MOLTES GRÀCIES A TOTHOM!!!!

LA COMUNITAT EDUCATIVA DE L’ESCOLA BONAVISTA REALITZA 965 km 35 m PER CELEBRAR EL D.I.A.F 2018

Ara un cop ja està tot editat, preparat i enllestit, ja es pot publicar aquesta GRANDÍSSIMA afanya de la Comunitat Educativa de l’ESCOLA BONAVISTA.

Divendres passat, el dia 6 d’Abril 2.018 per començar amb bona “marxa” i “bon peu” el 3r trimestre i aprofitant el “Dia Internacional de l’Activitat Física” (D.I.A.F.) es van realitzar diverses activitats amb un sol objectiu.

L’Activitat rebia el següent nom: Caminem i correm pel D.I.A.F. Anella Mediterrània Tarragona 2018. l’Objectiu principal i la qüestió era: QUANTS KILÒMETRES SEREM CAPAÇOS DE FER LA COMUNITAT EDUCATIVA DE L’ESCOLA BONAVISTA????  i com a sub-objectius donar a conèixer el Dia Internacional de l’Activitat Física, intentar que tota la comunitat educativa de l’escola Bonavista realitzes activitat física en aquest dia tant assenyalat i aprofitant el gran esdeveniment, donar a conèixer a la comunitat educativa de l’escola Bonavista l’Anella Mediterrània (la Joia dels Jocs del Mediterrani que s’han de celebrar aquest estiu a la Ciutat de Tarragona).

Un cop explicat això i com ja sabeu els recorreguts i les activitats que es van proposar, ja que van ser explicades per diverses Xarxes Socials i per aquest mateix bloc d’Educació Física de l’Escola Bonavista, passarem a respondre la GRAN QÜESTIÓ que anteriorment s’ha realitzat i que era: QUANTS KILÒMETRES SEREM CAPAÇOS DE FER LA COMUNITAT EDUCATIVA DE L’ESCOLA BONAVISTA???? Bueno molta sorpresa e intriga no hi ha ja que el mateix títol de l’article desvetlla la incògnita, SIIIIIII van ser un total de 965.035 metres que es el mateix que dir que tota la comunitat educativa de l’Escola Bonavista va realitzar un total de 965 km 35 m. entre les 7:00 i les 16:15 del mateix dia

Tot seguit us deixem un enllaç d’un vídeo-muntatge i un muntatge gràfic de l’activitat.

Però abans no volia acomiadar-me d’aquest article sense els oportuns agraïments. Llavors només em queda que agrair a tots els mestres que han format part d’aquesta iniciativa participant activament en l’activitat, apuntant-se als torns i fent CAMINAR i/o CÓRRER als seus alumnes e inclòs fent-ho els propis mestres, He de dir que a l’activitat organitzada per torns de dins de l’Escola Bonavista han participat TOTES LES CLASSES des de P3 fins a 6è, Agrair a las TEACHER’S que van organitzar una sortida a teatre amb el C.S. i per poder participar de la iniciativa van decidir anar i tornar al teatre caminant amb els alumnes i mestres que els acompanyaven (recorregut d’un total de 4km 200m aprox.), també vull agrair al equip directiu per tal de facilitar al mestre d’Educació Física poder realitzar l’activitat inclòs CAMINAT, com la secretaria, i no vull oblidar-me d’agrair personalment i públicament al CLUB TRIATLÓ SALOU per la seva col·laboració al running dels torns del migdia, i a la Sra Bito del Projecte Educatiu Tarragona 2018, per obrir-nos les portes de l’Anella Mediterrània. I ara sí per acabar només em falta donar les gràcies a una persona, ja que sense aquesta no tindríem el vídeo-muntatge, moltes gràcies PASCU STUDIOS.

Vídeo-muntatge de Pascu Studios:

Reportatge gràfic:

 

EL BLOC ESTRENA NOU LOGO

Molt bones noticies avui pel Bloc d’Educació Física de l’Escola Bonavista, estem d’estrena. Ja tenim NOU LOGO per la portada del Bloc.

Això es degut a que des del bloc s’intenta aprofitar i potenciar el talent del professorat de l’Escola Bonavista, i últimament tenim la sort de comptar amb un molt bon col·laborador “Pascu Martín”, així que només ens queda que agrair-te per la teva implicació i MOLTES GRÀCIES PER AQUEST ESPECTACULAR LOGO. MOLTES GRÀCIES PASCU!!!!

LOGO BLOC D’EDUCACIÓ FÍSICA DE L’ESC. BONAVISTA

cropped-LOGO-2017.jpg

ESCOLA BONAVISTA REALITZA UNS 20.534 SALTS A LA CORDA PER CELEBRAR EL D.I.E.F

Ara un cop ja està tot editat i preparat i enllestit, ja es pot publicar aquesta GRAN afanya de L’Escola Bonavista.

Ara fa un mes i escaig, més concretament el dia 6 d’Abril 2.017 per acabar el 2n trimestre i aprofitant el “Dia Internacional d’Educació Física i Activitats Físiques” va realitzar una activitat conjunta de tota l’escola.

l’Activitat que es va realitzar rebia el nom de “SALTEM PEL D.I.E.F.” que és el mateix que Saltem pel Dia Internacional de la Educació Física. I l’activitat que es va proposar mitjançant el mestre d’Educació Física, era que l’escola saltes a corda (salts a la Comba) des de les 9:00 del matí fins a les 16:30 de la tarda sense parar, es a dir que sempre hi hages una persona saltant a corda, per això es va fer tandes de 15 minuts on tothom va participar (equip directiu, secretaria, menjador, mestres i per descomptat els alumnes de l’escola Bonavista)

Tot seguit us deixem un enllaç d’un vídeo-muntatge i un muntatge gràfic de l’activitat. Només em queda que agrair a tots els mestres que han format part d’aquesta iniciativa participant activament en l’activitat, apuntant-se als torns i fent SALTAR als seus alumnes e inclòs SALTANT els mestres, també vull agrair al equip directiu per tal de facilitar al mestre d’Educació Física poder realitzar l’activitat inclòs SALTANT també a corda, com la secretaria, també agrair al Menjador, per tal de participar també en l’activitat fent que els nens que es queden al menjador SALTESSIN a corda.

M’AGRADARIA AGRAIR ESPECIALMENT A UN BON COMPANY PER LA SEVA IMPLICACIÓ EN AQUESTA INICIATIVA, JA QUE HA ESTAT ELL, QUE HA PART DE SALTAR A CORDA (FINS I TOT FENT DOBLE-SALTS) I SENSE DUBTAR-HO PAS HA REALITZAT EL SEGÜENT VÍDEO-MUNTATGE.

MOLTES GRÀCIES PASCU MARTÍN

Links youtube vídeo-muntatge: