JORNADES ATLÈTIQUES!!!

El passat divendres, dia 13 de març, els alumnes de 6è vam participar a les jornades atlètiques amb nens d’altres escoles de Badia i Barberà. Va ser una experiència genial. Vam realitzar vàries proves com ara: 60 metres, 100 metres, 800 metres, relleus, llançament de pilota i frisbee. Va ser molt emocionant i divertit. A més a més, alguns de nosaltres vam quedar en molt bones posicions però sense dubte el més important va ser compartir amb els companys aquesta experiència i el respecte i afecte amb el que ens vam tractar tots nosaltres. Llàstima que no es torni a repetir!!!

4 comentaris a “JORNADES ATLÈTIQUES!!!

  1. Em va agradar molt aquestes jornades,però ja no las podrem fer els nens de 6è 🙁 Adeu petonets 🙂

  2. Sí es tornarà a repetir però, evidentment, no amb vosaltres sinó amb els alumnes que van pujant. Són unes jornades que conviden a una convivència diferent a la que tenim al cole i acostumen a ser divertides i interessants.
    Enhorabona a tots els que vau participar i especialment als que van quedar en bones posicions. Com diuen: l’important és participar!!

  3. El què us emporteu per vosaltres, és l’experiència d’haver compartit un espai i unes activitats amb altres alumnes d’altres escoles que potser seran alguns dels vostres amics en el futur.

  4. Em va agradar molt aquesta experiència. Ens ho vam pasar molt be i alguns vam quedar en molt bones posicions. El que més em va agradar va ser compartir aixo amb els meus companys encara que llastima que no ho tornarem a fer. Petons!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *