MÚSIQUES D’ARBRE!

Ahir, els nens i nenes de Cicle Superior vam anar a l’Auditori de Barcelona a veure el concert “Músiques d’arbre”.
Quan vam sortir de l’escola i vam anar a l’autocar, el conductor, amablement, ens va posar música. Quan vam arribar a Barcelona, vam anar a un parc, vam esmorzar i vam fer un reportatge fotogràfic. Seguidament, vam jugar al “mocador” (5è contra 6è) i també al “Simó diu”.
Al cap d’una estona, vam anar a l’auditori i vam esperar una estona per anar al lavabo. Vam seure i vam esperar que arribessin els nens de les altres escoles.
Quan va començar l’espectacle van sortir els músics pels costats dels seients i un per l’escenari.
Van començar a tocar instruments com per exemple: l’acordió cromàtic, l’acordió diatònic, el flabiol, el tamborí, el caixó, la viola de roda, la gralla, la tarota, el taragot i el duduk.
Els músics anaven interpretant cançons de les diferents estacions de l’any i l’arbre de l’escenari anava canviant d’aspecte segons l’estació.
Al final ens van dir els seus noms i els instruments que tocaven i es van acomiadar.
MARTA MIGUÉLEZ I MARINA GRAGERA DE 6è

8 comentaris a “MÚSIQUES D’ARBRE!

  1. Hola sóc la Marina de 6è i la veritat és que m’ho vaig passar bè jugant al ”mocador” i al “simon diu” i el reportatge fotogràfic va estar molt bé
    Adeuuu!!!!

  2. Quina sessió fotogràfica més maca!!! Ja m’he assabentat que l’audició va ser molt maca i us va agradar, fantàstic, perquè crec que la música és molt important en les nostres vides i no només la moderna, sinó tota mena de música.

  3. Em va agradar moltíssim l’excursió de música.Perquè era sorprenent com tocàven qualsevol cosa.Es una experiencia unica perquè sortien instruments que jo crec que no veuriem en tota la nostra vida.Va ser una experiencia inolvidable.

    ADEU <3

  4. Hola soy la mama de Marta de sexto, ella vino muy entusiasmada de la excursión le gustó mucho. las fotos muy chulas.
    Saludos
    Julia

    PD: Marta: No hi havien mes fotos Neus?

  5. Hello !!
    We liked the trip of music in the Auditorio.
    We see a lot of instruments and singing.
    We played after looking at the show.
    Javier say to do a gicama fografic.

    BYE BYE !!

  6. Hola, sóc l’Adrià de 6è.

    A mi em va agradar molt aquesta excursió. Vàrem jugar al mocador els de 6è vs els de 5è, també ens varem fer fotos, però el millor va ser el teatre musical.

    Adeu.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *