L’esforç no és un pal

El dia 12 de febrer es va fer una xerrada amb l’objectiu d’inculcar als alumnes el valor de l’esforç i de fer-los veure que la pràctica de l’esport i de l’activitat física és un dels millors camins per aconseguir convertir aquest valor en un hàbit aplicable a tots els aspectes de la vida.

La xerrada va estar dirigida i protagonitzada per la periodista del diari Sport Àngels Fàbregues, juntament amb l’esportista Édgar Pérez (jugador del primer equip d’handbol del Fraikin Granollers).
En acabar es va fer una fotografia del grup amb l’esportista, que amb posterioritat
s’enviarà al centre en format de pòster de 50×40, amb el nom del centre i una frase de l’esportista referent a l’esforç. D’aquesta manera els alumnes podran recordar els valors que es van tractar a la xerrada cada vegada que vegin la imatge.

Fotos de la xerrada “L’esforç no és un pal”

Acrosport amb 5è de primària

Aquest trimestre els/les alumnes de 5è de la nostra escola han treballat l’Acrosport.

L’acrosport es pot definir com un esport de cooperació, on existeix la presència de companys/es que sincronitzen les seves accions motrius en un espai estable per aconseguir la realització de figures o piràmides humanes.

Té dos elements fonamentals: la tècnica que permet la correcta formació de piràmides més o menys complexes i el valor artístic on apareix el potencial creatiu dels alumnes i permet la formació de figures estèticament boniques i l’ús del cos com un element de comunicació i expressió.

L’últim dia van exposar als seus companys/es de classe les seves figures de 2 i 3 pisos.

Fotos dels alumnes de 5èA

Fotos dels alumnes de 5èB

Fotos dels alumnes de 5èC

Finalistes i guanyadors del IV Campionat de Tennis Taula

Els guanyadors i els finalistes del IV Campionat de Tennis Taula per NIVELL han estat:

Campió de 5è: Unai Pech (5èB)          Finalista de 5è: Izan Fernández (5èB)

Campió de 6è: Àlex Reuss (6èA)        Finalista de 6è: Julen Cuacos (6èA)

I els guanyador i el finalista del IV Campionat de Tennis Taula per CICLES han estat:

Campió del Cicle Superior masculí: Àlex Reuss                                                    Finalista del Cicle Superior masculí: Unai Pech                

Aquí tenim una foto de l’entrega de premis:  https://photos.app.goo.gl/4QXh3NTqfd31UAnb8