LES MANERES EN ELS NEGOCIS

En el passat, les negociacions solien estar envoltades d’un clima hostil; en l’actualitat, no obstant això, l’actitud entre els empresaris ha canviat cap a la cordialitat i el respecte, com a conseqüència de la crisi econòmica.

Ara que els recursos financers escassegen, la clau en el món actual dels negocis radica a ser cortès i llimar les asprors. Els empresaris, avui dia, es presenten d’una forma més oberta i amigable i es prenen el seu temps fins i tot per a explicar-los les estratègies a les persones, ja que no se sap si en un futur necessitaran d’altres per a combatre la recessió, aconseguir treball en altres companyies o emprendre nous negocis.

Aquest nou to reflecteix un cop contra l’equilibri del poder entre les empreses. És per això que, durant aquesta crisi, moltes companyies han adoptat com estratègia una actitud amable, doncs és incert determinar qui acabarà tenint el poder. Molts consideren que aquest esperit de cordialitat guarda, a la vegada, un sentit de preocupació mutu que comparteixen tots els empresaris per estar enfrontant els mateixos problemes actuals: la recessió econòmica.

No obstant això, el fet que els empresaris de diferents companyies siguin cordials entre si, això no significa que es respiri el mateix clima dintre de les companyies, on el nivell d’estrès augmenta diàriament per la contínua ona d’acomiadaments. D’allí que, d’enfortir-se l’economia novament, aquesta amabilitat s’esfumarà amb certesa.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *