El consum de carn de vedella Provedella

distintiugranEl consum de carn de vedella amb el distintiu Provedella està guanyant compradors any rere any. Així, les carnisseries i supermercats catalans han venut una mitjana de 110.000 quilos de carn de vedella al mes amb aquest segell de qualitat, segons les conclusions que van donar a conèixer ahir en la presentació dels resultats del consum de vedella criada a Catalunya. El 2007 les vendes d’aquest tipus de carn eren pràcticament inexistents, tot i que després de començar les campanyes de promoció als mercats catalans i la incorporació de grans cadenes de supermercats, les vendes van créixer.Al 2009, moment en què la cadena de supermercats Caprabo va començar a vendre carn amb el distintiu Provedella, les vendes van arribar als 52.043 quilos i al gener d’aquest any després de l’incorporació de Sorli Discau, les vendes es van incrementar fins als 93.010 quilos.

Carles Bergadà Civit.

One thought on “El consum de carn de vedella Provedella

  1. Profe

    Els distintius de qualitat d’un producte fan que aquest sigui més apreciat per consumidor, influeix sobre els seus gustos o preferències i fa que es pugui vendre a un preu més elevat.
    Que li passaria a la corba de demanda?

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *