La marca proposa un bodi per a nens “guais i intel·ligents” i per a nens “boniques i perfectes”
ARA. Cat Redacció Barcelona |
La marca Zara ha tornat a crear polèmica arrel d’uns bodis que han estat titllats de sexistes. Tal i com ha denunciat l’ Observarori Andalús de Publicitat no sexista, la marca ven bodis per a nens amb el missatge “Cool and clever. It’s what mummy said” (Guai i intel·ligent. És el que diu la mare) i per a nenes amb el missatge “Pretty and perfect. It’s what daddy said” (Bonica i perfecta. És el que diu el pare).
El diari digital The Huffington Post s’ha fet ressò de la polèmica que s’ha fet sentir molt a les xarxes socials, on la marca ha rebut fortes crítiques per aquest missatge.
No és la primera vegada que Zara té problemes pels missatges relacionats amb la seva roba. La marca va haver de retirar unes samarretes de la seva col·lecció infantil, l’estiu passat, que portaven una estrella que recordava la que identificava els jueus en els camps de concentració nazis.
