Benvinguts a l’escola Bressol la Fil.loxereta!!

Ja fa uns dies que els infants han començat a venir a l’escola. Molts d’ells i elles ja conèixen bé la dinámica, els espais, les educadores… i desprès de les vacances han tornat amb alegria, però per a d’altres és tota una novetat i els cal una mica de temps per adaptar-se.

L’esforç i l’experiència de les educadores ajudaran a que tot els nens i nenes es mostrin ben  tranquils i confiats a l’escola.

Només ens cal una mica de temps, confiança i una bona dosi de paciència. Ben aviat arribarà el moment en què tots gaudirem plàcidament de l’estada a l’escola. La comunicación diària entre la familia i l’escola afavorirà aquest objectiu comú.

I només queda dir, altre vegada…Benvinguts a l’escola!!

PORTES OBERTES

Un any més, hem obert les nostres portes per totes aquelles famílies que ens vulguin venir a conèixer i poder gaudir dels nostres espais.

Gràcies a totes les famílies que veu venir a visitar-nos!!

P1410204editada P1410207editada

PLANTADA AMB FAMÍLIES

El divendres, juntament amb les nostres famílies vam fer una plantada de flors al pati de l’escola

P1410194editada P1410199editada

Aula Taller

TaULa  De LluM

Sorra de platja i sal, faciliten l’activitat d’experimentar els diversos moviments del traç, amb els dits o amb instruments diversos i en fer-ho, es potencia la coordinació mà-ull.

img-20170307-wa0022editada

pintures, permeten observar i experimentar amb les barreges de colors. Són molt interessants de descobrir les pintures fluorescents.

Objectes, fulles, natura, faciliten la creativitat en fer composicions plàstiques i desvetllar les habilitats artístiques i de contemplació de l’art.

img-20170307-wa0006editada

Papers i plàstics translúcids, permeten experimentar amb els colors i reconèixer l’absència de llum en els cossos opacs. aquestes activitats amb materials translúcids de colors fan que cadascuna es converteixi en un moment màgic.

img-20170307-wa0009editada

fotos taula de llum

Experimentació amb confeti

ApRofiTanT que és caRnaVal, heM voLgut experiMenTar aMb eleMenTs prOpis d’aQueSta feSta Que és el ConFeTTi.

Fotos carnaval

Carnaval

CaRnaVaL a L’EsCola!!

Si hA la feSta voLs aNaR, disFreSsaT haUràS d’aRriBaR!!

EnS hO hEm PaSsAt MolT bë BallaNt i SalTant!!

carnaval-1editada carnaval2editada carnaval3editadacartnaval-4editada

Si a L’eSCola vols enTrAr, BarreT hauRàs de PoRtar

p1400951editada

Carnestoltes

AmB La CaRa PinTada ha L’esCola hEm ArriBat!!

dscf9808editada

Carnestoltes

DiMarTs, CorBaTa o LlaÇ!!

dscf8945editada

Carnestoltes

TaL i cOm ha oRdeNat, eL daVanTal eNs heM poSaT!!

dscf9901editada