Una intensa formació com a usuari dins de l’entorn tan d’associacions com del PFZ del Departament d’Educació.
Una amplia activitat de formador de formadors/es del professorat com de les families i ciutadania en general.
Un ventall per a la investigació psicosocial en el lloc de treball
Una visió social inclosible sistèmica competencial
La importància de la creativitat i de la cooperació en educació en tots els sentits
Cal eliminar la pràctica de “deures a casa” i construir una actitud d’entrenament per a ser més efectius a l’escola i a l’entorn.
Posta en marxa del Pla PAIAPS d’incidència en les competències bàsiques transversals metodològiques de l’alumnat i en les metodologies docents:
Cooperem en el disseny i en les experiències de Noves Formes d’Avaluació Social com les FARS (Formes d’Avaluació Ràpides Socials com la conversa, els actes públics d’interès general i les propostes creatives cooperants) J.M. Ferran 2005 i les FACS (Formes d’Avaluació Continuada Social com són les taules de seguiment de progressos per competències bàsiques, les pautes individuals d’autonomia i les pautes d’autonomia d’equip cooperant) J.M. Ferran 2008.
I en conseqüència en els nous instruments i noves eines d’avaluació social i psicopedagògica.
Pingback: EAPS. és l’Exercici combinat professional i voluntari per competències en l’Assessorament PsicoSocial » 9.- INDEX del bloc EAPS, investigació psicosocial professional en assessorament psicosocial