1.- Com ajudar a identificar les necessitats educatives i com assessorar per a una innovació metodològica cooperativa i creativa efectiva ?
Quines proves i quins tests? Com interpretar una intervenció psicopedagògica efectiva?
2.- Quins jocs són bàsics dissenyar i col.laborar en la seva implementació tan a casa com a l’escola per a l’estimulació mental i social de l’alumne/a ?
3.- Recollir bones pràctiques en l’autonomia de l’alumne/a en la gestió dels seus aprenentatges i anècdotes en la seva millora.
4.- Potenciar la conscienciació sistèmica de la cooperació en educació i la seva creativitat. A partir de la conversa orientativa a l’alumnat, a les famílies i al professorat.
5.- Com ajudar al professorat i a les famílies en els seus reptes educatius?
Pingback: EAPS. és l’Exercici combinat professional i voluntari per competències en l’Assessorament PsicoSocial » 09.- INDEX del bloc EAPS, investigació psicosocial professional en assessorament psicosocial