01.- El repte actual de l’assessorament EAPS.-

Tota activitat que ajudi a entendre les bases psicosocials de l’alumne a la fi de millorar el seu rendiment i la seva adapatació escolar i de l’entorn, per a incidir en l’autonomia metodològica de l’alumne (tractament de la informació i competència digital, competència matemàtica i la competència d’aprendre a aprendre), en les seves competències transversals i en les seves competències de les àrees de coneixement.

Per això cal promoure la incidència i implicació metodològica de l’alumne, la seva carpeta d’autoregulació dels seus aprenentatges (carpetal) i la seva carpeteca o lloc on guardi les seves produccions rellevants per a un aprenentatge continuat.

Tot això acompanyat de jocs i exercicis de creixement personal on facin la relació educativa una ocasió de creixement per a l’alumne com per al professorat i/o qualsevol altra membre de la comunitat educativa.

Per això cal sabe rmotivar i motivar-se MOTIvak i generar recursos de cooperació i de creativitat per al creixement col.lectiu i comunitari de l’escola i de seu entorn.

Deixa un comentari