3.2.- ELS PRINCIPIS DEL PAIAPS

Social Inclosible.  Prioritzar el valor de la socialització, del saber ser i de saber estar inclòs, respecte al saber fer cap a l’autonomia personal i social.

Sistèmic Competencial. Model sistèmic mental i competencial, primant les competències bàsiques transversals relacionades amb la comunicació oral i digital, la creativitat i la cooperació, i en especial amb les incidències competencials metodològiques de l’alumnat i del seu entorn social i cultural.

CERADAI   Continguts i Estímul amb Recursos i Actuacions, amb Decisions Autònomes Importants en educació

COOPERAS. Disseny d’actuacions des de la Complicitat sistèmica i l’Organització i Orientació de rols competents, en un Projecte i la seva exposició EDUcre@ des dels recursos de la Recerca Acció en l’Acció Social

prec: pràctica reflexiva estratègica col.lectiva.

PAI: Pla d’Actuacions Immediates

APS : Assessorament Psicopedagògic i Soocial.     EAPS: Exercici de l’Assessorament Psicopedagògic i Social.

El veritable Assessorament Psicopedagògic i Social va encaminat envers la conscienciació col.lectiva de les nostres preses de decisió, a la implicació de tothom a la fi de construir identificadors que ajudin a l’autosuggestió i la hipnosi sana en la lectura dels nostres progressos objectivables i permanents (Detecció d’Identificadors per a la prevenció i generadors de criteris d’Alerta per a legitimar espais, recursos, tècniques i actuacions com un valor afegit: DIAlerta)

Deixa un comentari