O millor dir que ja fa uns dies que hem començat, però fins avui no hem pogut escriure res. Reunions, entrevistes amb les famílies nouvingudes, fer els grups d’alumnes i els horaris corresponents…. i també buidar aquesta aula tan petita que tenim per poder omplir-la de nou d’ilusions, de projectes. de ganes d’aprendre català i com no de nens i nenes d’altres països que van arribant. Ells sí que comencen….
Aquí teniu les seves paraules:
Jo sóc la Yousra, sóc del Marroc. Aquest estiu he anat al meu país i m’ho he passat molt bé. Tinc ganes de començar l´escola . Bon curs!!!
Jo sóc el Dave. Sóc d’Indonésia. El Dave va arribar a l’escola el dia 14 de setembre.
Jo sòc el Gerald. Sòc de la República Dominicana.Aquest estiu he anat al meu paìs, com la Youssra i m’ho passat molt bé. Al meu país fa molta calor.
Jo sóc la Ying. Sóc de la Xina . He anat al meu país . He vist la meva família.


