Author Archives: a8002681

Anem a llegir

apadrinament-0031apadrinament-0051Malgrat que encara falten alguns dies, a la nostra escola hem celebrat  la festa de Sant Jordi. Els nens i nenes de l’aula d’acollida hem participat en l’apadrinament lector. Hem llegit una estona i ho hem passat molt bé!.

    Bona Setmana Santa!

Escrivim endevinalles

No és un cargol, però camina
i serveix per comptar el temps.
Què és?

No es un gall, però fa soroll.
No és una persona, però camina
i les seves busques
corren cada dia.
Què és?

Tinc 2 busques que caminen
i 12 nombres que les miren.
Qui sóc?

El Christian, el Gino i l’Analexis han elaborat
aquests petits treballs tot just quan ja comencem a pensar en els Jocs Florals. Com passa el temps…

Un panellet a l’aula d’acollida !!!

panelletMireu quines cares de goig han posat la Laura, l’Elise i la Shahrzad quan han trobat un panellet a la classe. Elles mai no n’havien vist i tampoc els havien tastat els panellets. Avui, després de veure diferents imatges als llibres i visitar diferents webs, hem anat al parvulari, que ja havia elaborat els seus propis panellets i hem observat les safates ben plenes. Hem tastat alguns ingredients
Però quina sorpresa!!! En arribar a l’aula d’acollida n’hem trobat un.
Què hi feia? ….Que potser s’havia escapat de la seva safata?

Les vacances han acabat

Un nou curs ha començat. A l’aula d’acollida han arribat 2 nenes i un nen.
Saludem els companys i companyes que han canviat d’escola, els que han passat a Secundària i especialment els que han marxat al seu país.
Desitgem que tinguin sort i un bon curs a tothom.
Salutacions!!!

Bon estiu !!!

Que el sol de l’estiu ens doni alegria i força per tornar a començar.  Gràcies Jordi per tot el que has fet al llarg del trimestre últim  i molta sort a tots els nenes i nenes de 6è que començareu una altra etapa.

Fins aviat!!!

5605965c1e2fb99c1

ADA, el millor de la setmana

ADA ( Aula D'Acollida ) el millor de la setmana
va ser el nom que van triar els nens i nenes del 1r curs que van preparar el programa de ràdio. Enguany és la tercera vegada que hi anem i volen canviar el nom.

Podeu escoltar-lo, com sempre, anant a:

http://www.xtec.cat/crp-lescorts/