El Tomas marxa a Polònia per Nadal 
A poc a poc, un rere un altre, els dies del
trimestre han anat passant.
A poc a poc , com les formiguetes, els nens i nenes de l’AA paraules i expressions han anat aprenent.
A poc a poc, amb les seves dificultats i amb el seu ritme, el Tomas i la Camilla us donen unes notícies per ells molt importants.
Feu un clic als enunciats del començament si les voleu escoltar.
