Com que estem estudiant els aliments hem visitat l’hort de l’escola i hem observat les verdures i les fruites que hi ha.
A l’aula d’acollida hem parlat de les característiques d’aquests aliments: la forma, el color i el gust que tenen. Després hem escrit endevinalles i cal.ligrames segons el nivell de català de cada alumne i hem fet un mural amb aquests treballs.
També hem enraonat sobre els menjars típics dels països d’origen dels alumnes de l’AA.
M’encanta veure els treballs tant macos que feu a l’Aula d’Acollida.
No sabia res de la vostra marieta!