És primavera…

Quan arriba la primavera  canviem de roba i ens vestim  diferent de l’hivern. Hem après la cançó de la marieta  tot dient:

                               “Marieta, vola, vola

                                tu que portes camisola”

La Youssra ha escrit  una variació:   marieta salta ,salta, tu que  portes sabates.

El Gerald diu: marieta fes un saltet  tu que portes un barret.

El Lifon diu: marieta  vine aquí  tu que portes un abric.

La Nissma ha pensat: marieta  mou el coll  tu que portes pantaló nou.

           Ens agrada fer rodolins. És primavera. Sant Jordi s’acosta.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *