El dilluns 20 de maig els i les alumnes de cicle superior vàrem anar a la fabrica de xocolata SIMON al poble de Sant Sadurni d’Anoia on ens varen explicar com es fa la xocolata .
També vam experimentar amb la xocolata ,des de fora de la fàbrica s’olorava a xocolata. Vàrem dinar a les 14:00 i com que plovia ens vam aixoplugar en un casal. Vam pujar al autobús per anar a la escola i ens ho vàrem passar molt bé.