Bibliografia útil
Bibliografia
- Saumell, C, Alsina, G, Arroyo, A. Alumnado con dificultades de regulación del comportamiento (Vol. I) Infantil i primària. Barcelona 2011. Editorial Graó.[+]
- Bolea, E, Gallardo, A. Alumnado con dificultades de regulación del comportamiento Secundaria (Vol. II). Editorial Graó.
- Funes, J. Claves para leer la adolescencia: de problema a sujeto educativo. (2003, Gener). Cuadernos de Pedagogía, número 320
- Gallardo, A. Atenció educativa per a l’alumnat amb necessitats educatives especials (NEE) associades a trastorns de la personalitat i / o conducta. (2004) Barcelona. Llicència d’estudis. Departament d’Educació. Generalitat de Catalunya.[+]
- Generalitat de Catalunya. Departament d’educació (2010). Guia per a famílies d’infants i joves amb alteracions greus de conducta. [+]
- Giné, C coordinador. Intervenció psicopedagògica en els trastorns del desenvolupament. Mòdul: Els trastorns de conducta. Barcelona (2004) Universitat Oberta de Catalunya. [+]
- Mara, J. A. La recuperació de l’autoritat. Claus per a la família i l’escola. Barcelona: Sello Editorial, 2009.
- Prieto, A, Castejón, E. Coordinadores. Els trastorns de conducta a l’escola. (2007) Treball de diferents EAPS. [+]
- Segura; M. Un programa de competència social. Cuadernos de pedagogia (núm. 324, maig 2003) [+]
- Saumell, C, Alsina, G, Arroyo, A. Alumnado con dificultades de regulación del comportamiento (Vol. I) Infantil i primària. Barcelona 2011. Editorial Graó. [+]
- Wild, Rebeca. Libertad y límites. Amor y respeto. Lo que los niños necesitan de nosotros. Barcelona 2006. Editorial Herder. [+]