Benvolgudes, benvolguts,
Us recordo que la primera sessió del seminari de coordinació de direccions de centres públics es realitzarà al CRP el proper dijous 24 de gener de 9h a 12h. El tema de la sessió serà:
“La convivència en els centres educatius”
– La comunicació com a millora de la convivència al centre.
– La utilització del llenguatge, verbal i no verbal, conscient i no
conscient per a la gestió i millora dels pensaments, sentiments i
conductes.
– Tècniques per a potenciar la comunicació i millora la convivència.