Concessió de les madalles d’Honor de Sabadell

Avui dimarts 2 de març un dels temes que es tractaran al Ple municipal serà la concessió de les Medalles d’Honor que l’ajuntament de Sabadell otorga a diferents personalitats i entitats de la ciutat.

El Consell del districte Tercer ha proposat a l’Escola d’Educació Especial Xaloc per la seva trajectòria a la ciutat de Sabadell a favor de les persones discapacitades, facilitant una formació adaptada i sent el suport per a moltes famílies en moments difícils.

Des del claustre de professors de l’ Escola d’Educació Xaloc agraïm a totes les entitats representades en el districte Tercer pel reconeixement que s’ha fet de la tasca que durant quasi 40 anys ha dut i duu a terme el personal de l’escola per tal d’aconseguir una plena integració ciutadana i laboral del seu alumnat, potenciant al màxim les seves habilitats i competències personals.

També agrair a la Junta de l’Associació i en especial al Ramon Martí la seva implicació en tot aquest procés.

One thought on “Concessió de les madalles d’Honor de Sabadell

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *