Fem d’arquitectes a Matemàtiques

Als alumnes de sisè de primària se’ls va plantejar a l’àrea de Matemàtiques un treball cooperatiu i multidisciplinar (que hi intervenen diverses matèries, com les matemàtiques, el català, l’anglès i la plàstica) que consistia en fer a escala, un pàrquing amb una sèrie de condicionants.

El treball i les condicions que s’havien de complir les podeu llegir en aquests dos pdf: Working as an architect

Normativa Urbanística Metropolitana

Després de tres setmanes els alumnes han presentat les seves maquetes i el recull de la seva feina en un dossier. La maqueta guanyadora i que per tant té un premi de 0,25 punts a la nota global del treball, ha estat escollida per un grup de professors de Matemàtiques de l’Escola i ha tingut en compte que s’hagin seguit les condicions establertes i com no l’aprofitament més eficient de l’espai. La maqueta guanyadora és aquesta MATEMÀTIQUES

La resta de treballs, que també estan molt bé són els següents:

Dossier projecte arquitectònic

DOSSIER PÀRQUING

Dossier Maqueta

Maqueta

TREBALL PARQUING( original )

pàrquing blanca, lucia l i andrea l

 

Aquest article ha estat publicat en Activitats. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *