Hem parlat de la festa major i hem fet un munt de coses:
– hem llegit contes sobre gegants i capgrossos
– hem vist imatges de diferents gegants i capgrossos, inclús hem vist un trosset d’un vídeo sobre com es feia un capgros. Quina feinada!
– hem fet un joc: quan la flauta d’èmbol fa un so greu som gegant i quan fa un so agut som capgrossos. Anem passejant per l’aula, tots i totes molts atents a veure en què ens hem de convertir!
– juguem amb gegants: el Mario ens ha portat gegants de la festa major i hem gaudit moltíssim mirant com són els gegants i jugant amb ells! Alguns ja els coneixíem i ens ha fet molta il·lusió veure’ls amb ninos!
– mirem vídeos de petards: a alguns ens fa una mica de respecte els petards però els que veiem, que semblen palmeres, sí que ens agraden!
– observem una bengala de debò: anem al pati a mirar com és un bengala, com no ens ha fet gens de por ens atrevim a fer-ho a la classe. Quina passada! Ens hem quedat al·lucinats!
En resum… ens ha encantat celebrar la festa major!!!