APADRINAMENT LECTOR I PRESENTACIÓ DE LLIBRES IL•LUSTRATS

A l’escola fem diferents activitats per treballar la lectura. A finals d’octubre hem començat l’apadrinament lector que durarà tot el curs. Participen d’aquestes lectures tots els alumnes de primària. El padrí, després de conèixer al seu fillol, es prepara el text, pensa quins aspectes podran comentar i li ofereix una lectura de la qual pugui gaudir.

Aquest curs, educació infantil també participa d’aquesta activitat. Els alumnes de P5 seran padrins del més petits de l’escola.

A l’escola ens han arribat dues maletes de llibres il·lustrats. Petits i grans hem pogut descobrir-los i compatir-los.

Mireu les fotos clicant aquí

INICI DEL PROJECTE METODOLÒGIC ÀLBER

El passat 25 de setembre vam iniciar el nostre projecte fent una sortida a Lleida!

Ens vam llevar ben d’hora per anar a visitar dues exposicions: “Apunts de la impossibilitat de la imatge del món”  dels artistes contemporanis Roc Domingo, Maite Villafranco i Walmor Correa a cura de Quim Bonastre i Glòria Jové – IEI i “ The end of innocence” de Matt Collishaw (Fundació Sorigué).

L’experiència a la Fundació Sorigué consistí en establir relacions i connexions entre els punts de convergència entre les dues exposicions mitjançant la interacció dels seus cossos amb els diferents elements que formaven les exposicions. Es van establir reflexions sobre la relació dels humans amb la naturalesa i el món digital.

Per altra banda, a l’exposició “Apunts de la impossibilitat de la imatge en el món”, els alumnes van experimentar sensorialment el diàleg de les diferents obres, essent estimulats en els rastres sensorials, creant noves narracions a partir de les diferents cartografies.

Aquí teniu una mostra de tot el que vam viure!