La Joana Eroles s’adona que els números romans a part de ser els números que feien servir els romans també són lletres i que les trobem en el nostre alfabet. Busquem paraules que es puguin fer i que tinguin un significat. Després les escrivim i busquem una fotografia per què tothom pugui identificar-la al veure-la.

En la paraula “ix” ens adonem que en Gerard la llegeix com a “ix” però que en Joan la llegeix com a “ics”. Ens adonem que les coses poden ser diferents segons els punts de vista de la gent que els mira.

En Jordi porta unes imatges diferents i intentem mirar què hi veiem en elles. Tobogans aquàtics, peixos, serps, claus, telecadires, cases,… són diferents coses que veiem en les obres de l’autor Joan Brossa i Cuervo. Descobrim que aquest autor crea obres amb lletres, línies i fins i tot amb l’espai. Descobrim la poesia visual, un tipus de poesia on tothom hi pot participar i pot gaudir-la.

Utilitzat el poema visual de Joan Brossa anomenat “Clau” dibuixem el que veiem. Després fem una petita explicació, en castellà, del que hem fet i vist amb els nostres companys.