SORTIDA A L’ESTARTIT I A EMPÚRIES

El passat divendres 2 de juny, tot l’escola vam anar al port de l’Estartit per anar a navegar amb el Nautilus, cap a les Illes Medes. Un cap allà vam poder veure el fons marí i de la fauna i la flora que en ella hi viuen.
A la tarda, vam anar a les Ruïnes d’Empúries, on vam poder veure i viure les restes arqueològiques de l’antiga civilització.

Va ser un dia genial!

SORTIDA NATURALISTA

Hem fet la última visita amb el naturalista David. Hem gaudit del voltant del poble i ens ho hem passat molt bé i hem après moltes coses interessants!

VISITA DELS MOSSOS

Avui ens han visitat els Mossos d’esquadra!
Ens ho hem passat molt bé i hem aprés moltes coses!

HEM FET FANG

Els nens i nenes de p3, p4 i p5 hem escoltat un conte del ratpenat i després hem fet fang!
Ens ho hem passat molt bé!

FORATS A LES SABATES

A la classe dels cavalls volem saber si hi ha forats a les sabates, per qué en els taps n’hi ha!
Demanem sabates als pares i muntem una botiga. Fem el nom, anem a comprar i ens les posem.
Mireu quin goig que fem!!

LA RATETA QUE ESCOMBRAVA L’ESCALETA

A la classe dels Cavalls avui hem fet d’actors. Hem representat el conte de La Rateta que escombrava l’escaleta.
Mireu quins artistes més guapos!!!

IMANS

Aquest matí ha estat especial!
Hem estat junts els Cavalls i els Cargols.
Hem esmorzat a sota l’alzina, hem explicat un conte. Hem anat a buscar llocs de Riudaura on els imans s’imanten.
Hem demanat al Gerard si tenien quelcom on els imans s’hi enganxessin. Ens ha donat 4 peces molt interessants!!
Després hem anat al Centre Cívic, que està ple de ferro per tot arreu, i al final hem fet el joc de les fotografies. Ens ho hem passat genial!!

CUCS DE SEDA

La nostra classe han nascut els cucs de seda. Mengen molt i s’estan fent molt grossos!
Tant que els hem hagut de fer una casa més gran!!
Cada dia hem de donar-los molta morera!! Com mengen!!

L’HORT DE L’AVI RAMON

L’avi Ramon ens ha convidat a visitar el seu hort. Com que sap que hem estat investigant les plantes ens vol ensenyar tot el que té plantat a l’hort.
Quan hi arribem veiem que és un lloc encantador ple de coses interessants !
Moltes gràcies, avi Ramon! Tornarem!!

LA PRESENTACIÓ DEL LLIBRE MENTIDES? ALS MITJANS DE COMUNICACIÓ

El punt diari publica una notícia sobre la presentació del llibre Mentides?, de la Lola Casa.

Presentació llibre Mentides?. El punt.

Nació digital també publica un article sobre la presentació.

Presentació llibre Mentides?. Nació digital